Došla sam u hrvatski kamp. Ušla sam i vidjela nekog čovjeka.
"Oprostite ja sam Jelena Martić..."-počela sam govoriti.
"A znam vi ste došli ovdje s faksa. Idite na travnjak tamo je izbornik."
"A gdje se ide možete li mi reći gdje je?"
"Idete pravo i druga vrata desno."
"Hvala,doviđenja."-rekla sam i otišla. Ušla sam na ta vrata i izašla van. Tamo su igrači trčali,a Čačić se derao na njih.
"Lijenčuge jedne ajmo brže."
"Dobro jutro."-pozdravila sam ih,a oni su svi u mene buljili ko tele u šarena vrata.
"Jele jes' to ti?"-upitao me Vida.
"Vida jesam."-odgovorila sam,a oni su mi poletili u zagrljaj.
"Kako mi je drago vidjeti te opet."-rekao je Pjaca i zaglio me,a mene prošlo milijun trnaca.
"Dečki pustite djevojku,ugušit će se."-rekao je Čačić i došao do mene.
"Ja sam Ante Čačić,drago mi je."-rekao je.
"Ja sam Jelena Martić,drago mi je također."
"Vi ste došli ovdje raditi?"
"Da,jesam."
"Nisam upoznat koliko ćete ostati ovdje?"
"Profesor mi je rekao da ću ostati cijele pripreme i prvenstvo."
"A odlično. Ja vam osobno predlažem da vi dođete ovdje k nama u kamp,lakše ćete raditi posao. Vi i dalje možete izlaziti kako hoćete i gdje hoćete."
"Može."
"Onda sutra dođite u kamp,kada se spakirate."
"Odlično,može. Doći ću sutra u osam sati."
"Može,sada možete ići."
"Doviđenja,bok dečki,vidimo se."-pozdravila sam ih,a i oni mene.
Izašla sam i došla u stan. Spakirala sam se i zovnila Melitu da odemo u kupnju.
"Melita ajmo u shopping."
"Može,nađemo se ispred tvoje zgrade za 15 min."
"Uredu."-rekla sam i prekinula.
Izašla sam van i čekala. Ubrzo je došla i krenile smo pješice u centar. Po buticima smo hodale gotovo tri sata i za neko čudo kupile smo sve što smo trebale. Poslije toga smo sjele u neki kafić i popile kavu. Došla sam kući u osam i pogledala neki film na TV-u. Poslije njega sam otišla spavat.
***
Vučem za sobom puna dva kofera i napokon sam došla do recepcije. Tamo je bio Marko i Čačić."Dobro jutro."-pozdravila sam ih.
"Dobro jutro i tebi Jelena. Vidim da si donijela svoje stvari. Bit ćeš u sobi s Pjacom,Mandžukićem i Vidom. Ako se slažeš."
"Može naravno."
"Marko odnesi Jeleni kofere u sobu."
"Ma ne treba,mogu i sama."-govorila sam,ali on mi je uzeo kofer.
Stepenicama smo se popeli u sobu. Na jednom krevetu je ležao Vida koji je nešto tipkao po mobitelu i Mandžo koji je čitao neku knjigu.
"Pozdrav ljudi."-pozdravila sam ih.
"O Jelee,disi šta ima nova?"-Vida se šalio sa mnom.
"Vida kraljino."-rekla sam i zagrlila ga.
"Jele pozdravlja te Melita."-Mario se nasmijao.
"Jel to ima nešto između vas dvoje?"-upitala sam ga i namignula mu.
"Ma nema. Mi smo samo prijatelji."
"Ma da da."-rekla sam sarkastično.
"Što ćemo večeras raditi?"-Vida je veselo upitao.
"Vida molim te idi spavati. Sjećaš se što je bilo neku večer."-Pjaca je uzvapio.
"Što je bilo?"-upitala sam.
"Vida je u pola noći razvio neku njegovu rock glazbu jer nije mogao zaspati. Naravno svi smo se probudili,ali Čačić se jako naljutio i za kaznu smo morali trčati još 20 krugova oko stadiona."-Mandžo je ispričao.
"Pa što hoćete,dižem vam kondiciju. Trebali ste mi biti zahvalni."
"Jao Vida ti nisi baš sav svoj."-rekla sam i potapšala ga po ramenu.
"Jelena,a što ćeš ti raditi ovdje?"-upitao me Mandžo.
"Pa neće čuvati ovce."-Pjaca je odgovorio.
"Po potrebi. Zezam se,bit ću menadžer. Točnije dogovarat ću utakmice smještaj i ostalo."
"Uh što mislite da Vida radi taj posao."-Mandžo je nadodao.
"Pa kad bi imali utakmice,spavali bi u parkovima."-Pjaca se nasmijao. Kako je presladak dok se smije. Jele jesi se to ti zaljubila?-moj glasić se oglasio.
Ma ne nisam. Što bi on sa mnom. Ma ne nisam,niti smijem."Jele,jele jesi tu?"-pjaca mi je mahao pred rukama.
"Ma nešto sam se zamislila."
"Mislila je na Pjacu."Vida je nadodao.
"Daaj molim te."-rekla sam.
"Tko zna što se događalo među vama u Torinu."- Mandžo mi je namignio.
"O Božee."-rekla sam i bacila sam jastuk na svoju glavu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bezuvjetna Ljubav
FanfictionDjevojka po imenu Jelena slučajno je ubačena u grupu s hrvatskim nogometnim reprezentativcima. Život joj se okreće naopako kad se zaljubi u jednog od njih. Hoće li njihova ljubav biti moguća?