31.DIO

1.1K 36 0
                                    

Nekoliko mjeseci kasnije

Marko P.O.V.

Odlučio sam večeras zaprositi Jelenu. Strah me kako će to ispasti. Zato sam zovnio Marka da mi pomogne.

Sjedili smo u mom dnevnom boravku i gledao u prsten planirajući kako je zaprositi.

Da bude sve romantično njoj će biti bljutavo. Kleknem li samo pred njom bit će obično.

"Rogonja imaš li išta na umu?"-upitao sam ga.

"U vrtu malo latica ruža, večera svijeće... smisliš neki mali govor i to je to."

"Ne loša ideja prijatelju."

***
Sve sam pripremo i sad čekam Jele kad će doći. Sjedio sam u dnevnom boravku i nervozno gledao u prsten.

Čuo sam buku u hodniku i odmah prsten pospremio u džep.

"Kako naporan dan."-rekla je i sjela na kauč.

"Hajde dođi,nešto ću ti pokazati."-rekao sam. Ona me zbunjeno pogledala i pošla za mnom.

Došli smo u vrt i sjeli za stol koji sam pripremio.

Bila je iznenađena. Sjeli smo i pojeli. Ugodno smo razgovarali.

Osjetio sam da je došao trenutak.

Ustao sam i došao do nje. Kleknio sam ispred nje i počeo svoj govor.

"Jelena znam da smo puno toga prošli u zadnjih nekoliko godina. Znam što je se sve dogodilo. Kroz ovih nekoliko godina moja ljubav prema tebi nije prestala. Bila je sve veća i veća. Zato želim da mi postaneš ženom i majkom moje djece. Hoćeš se udati za mene?"

Gledala me iznenađeno s velikim smješkom rekla da. Zagrlio sam je. Nikada u životu nisam bio sretniji.

***
"Melita kad će doći šminkerica?"-upitala sam je nervozno dok mi je frizerka pravila frizuru.

"Paničarko sad će. Ne brini ništa."-rekla je našto sam se ja nasmijala.

Danas je došao moj dan. Dan kada ću napokon postati gospođa Pjaca.

Kada je došlo vrijeme krenili smo u crkvu. Nervoza mi je rasla što smo bili bliže crkvi.

Kada smo došli ispred crkve. Tata će me predati Marku.

Stajali smo na ulazu i kad smo ušli počela je uvodna pjesma.

Kada sam ušla imala sam osjećaj da ću se na mjestu srušiti.

Ali kada sam vidjela Marka sve je nestalo. Sva nervoza sve brige. Apsolutno sve.

Marko mi se samo smješio.

"Čuvaj je."-rekao je moj otac i zagrilo Marka.

"Kćeri volim te."-rekao je i pustio suzu. Našto sam i ja jednu suzu pustila.

Obred vjenčanja je počeo. Cijelo vrijeme smo se ja i Marko zaljubljeno gledali.

Kada je obred završio zaputili smo se prema svadbenoj sali gdje će biti večera.

Stigli smo i onda smo trebali odplesati naš prvi ples.

Plesali smo.

"Jelena ne mogu ti opisati koliko sam sretan."-rekao je.

"Volim te Marko."-rekla sam i on je naslonio svoje čelo na moje.

"Zauvijek?"

"Zauvijek."







Kraaaaaaaj!!!! Hvala svima koji su citali i podrzavali moju pricu. Vooolim vas !♥♥♥

Bezuvjetna LjubavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin