Marko P.O.V.
Čekamo već tri sata da dođe doktor. Svi smo bili jako nervozni i nitko nam nije govorio što se događa.
Nakon još pola sata doktor je izašao."Nažalost nije preživjela. Žao mi je."-rekao je,a meni je trebalo još vremena da mi ta informacija dođe do mozga.
Treća osoba P.O.V.
U bolnici je zavldala velika tuga. Njihova Jelena je izgubila život,izgubila je svoju borbu.
Melita,Jelenin najveći oslonac u životu je plakala,gušila se u suzama. Nije mogla prihvatiti njezin Marko je tješio iako nije mogao doći sebi od šoka.
Josipa,Jelenina prijateljica s kojom se kratko poznaje zavoljela ju je kao svoju sestru.
Svi koji su tamo bili su u šoku i nevjerici. Njihova Jelena ih je napustila. Djevojka koja je svakom pomagala bez obzira na išta.Najgore je bilo Marku. Izgubio je svoju jedinu i pravu ljubav. Ta bol je jača od svake boli na ovom svijetu. Izgubiti ljubav svog života je najgora stvar koju nikad čovjek ne bi poželio ni svome najgorem neprijatelju. Ovaj dan će svima biti urezan u dubokome sjećanju. Nažalost u lošem.
Sada treba ostati jak i nastaviti sa svojim životom. Svima će biti teško.Iako je život nije mazio ona se nije predavala. Uvijek je bila ponosna i hrabra. Uvijek spremna pomoći. Ljudi su je iskorištavali,igrali se njome,ali ona i dalje nije gubila nadu. Bila je pravi i istinski borac. Kolikom god snagom da je život udari,ona mu duplo vrati. To je bila odlika pravog čovjeka. Nikad se nije spuštala ispod svoje časti iako je bila u prilici. Jedonostavno ona nije takva. Vjerovala je. Čak nekad i previše. Bog ju je nagradio da upozna čovjeka svog života,ali nažalost prerano ga je ostavila. Često se zapitamo zašto nam Bog uzima dobre osobe. To nikome nije jasno,ama baš nikome,ali život teče dalje i treba živjeti. Ali nikada ne zaboraviti tu osobu. Nikada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bezuvjetna Ljubav
FanficDjevojka po imenu Jelena slučajno je ubačena u grupu s hrvatskim nogometnim reprezentativcima. Život joj se okreće naopako kad se zaljubi u jednog od njih. Hoće li njihova ljubav biti moguća?