18.DIO

671 32 0
                                    

Nalazim se u bolnici i dosađujem se. Netko je ušao u sobu i to su bili Melita i Marko.

"Dušo,drži se."-rekla je i zagrlila me.

Htjela sam nešto reći,ali doktor je ušao u sobu.

"Gospođice našli smo odgovarajućeg donora. Operacija će biti za pet dana."

"Dobro,hvala vam."-rekla sam i doktor je izašao.

"Idem i ja van. Doći ću brzo."-rekao je Marko i izašao.

Marko P.O.V.

Izašao sam van i otišao do Jeleninog doktora.
Pokucao sam na vrata i ušao.

"Dobar dan."-pozdravio sam ga.

"Dobar dan. Izvolite."-pozdravio je i on mene.

"Htio bih vas pitati u vezi pacijentice Jelene Matić. Kakvo je njezino stanje?"

"Mogu vam reći da se stanje jako pogoršalo. Što se tiče ove operacije sve je na pola-pola. Može se svašta dogoditi."

"Zar je tako loše."

"Pa nije ni bajno,ali treba ostati pozitivan."

"Uredu,hvala vam."-rekao sam i izašao van.

Ovo me jako potreslo. Otišao sam u park i sjeo na klupu.

"Bok Marko."-iznenada me pozdravila moja bivša djevojka Tina.

"Bok."

"Što si ti tako potišten?"

"Jelena je teško bolesna. Mora na operaciju."

"Žao mi je."-rekla je tiho.

"Sad idem. Zbogom."

Tina P.O.V.

Ona njegova je bolesna i ide na operaciju. Sad ću Marka ponovno pridobiti,a i znam i kako.

Jelena P.O.V

Ja i Melita smo razgovarale i smijale se dugo vremena. Marko je ubrzo došao.
Razgovarali smo dugo vremena.

***
Došao je dan prije operacije. Sa mnom u sobi su Melita,Josipa,Vanja i Izabel. Došle su do mene da mi pruže podršku.
Izašle smo ispred bolnice,sjedile na klupi i razgovarale.

"Jel te strah operacije?"-upitala me Josipa.

"Ma nije. Ja ne mogu tu ništa."

"Sutra će doći moj Ivan,Mateo,Nikola,Vida i Rog."-rekla je Izabel.

Još smo razgovarali i vratile se u bolnicu.

***
Došao je taj dan. Cijelu noć oka nisam sklopila. Marko spava na sofi u mojoj sobi. Uzela sam deku i pokrila ga. Prohodala sam do prozora i imala sam predivan pogled na Zagreb. Iz razmišljanja su me trgnile ruke oko mog struka i poljubac na vratu. To je bio Marko.

"Jutro."-pozdravio me.

"Jutro."-pozdravila sam ga.

"Jesi spremna?"-upitao me.

Ja sam kimnula glavom.

"Ako kojim slučajem ovo ne preživim,znaj da sam te uvijek voljela od onog dana kad sam te vidjela u Torinu do dana današnjega. Voljet ću te uvijek i zauvijek. Ako umrem nastavi sa životom,nađi novu ljubav i nemoj me nikad zabotaviti."-rekla sam,a suze su mi malo po malo tekle niz lice.

"Budalice ne govori to i ovo ćemo prebroditi kao i sve dosada."

Nisam ništa rekla samo ga zagrlila.
***
Izašla sam iz sobe i uputila se prema operacijskoj sali ispred moje sobe su bili svi i čekali operaciju. Pozdravili su me. Došla sam do Marka koji mi je dao jednu naruknicu na kojoj je bilo srce i ugravirano Marko. I on je imao istu takvu samo što je na njoj pisalo Jelena.
Otišla sam u operacijsku salu,legla sam na onaj operacijski stol i utonila u san.

Bezuvjetna LjubavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin