14.DIO

796 35 4
                                    

Nalazim se u sobi s Josipom i Vanjom i biraju mi što ću obući.

"Evo ti ove traperice i majica."-rekla je Josipa i pružila mi tamne izderane traperice i plavi dres hrvatske reprezentacije na kojem piše Pjaca.

"Evo ti i ove tenisice."-pružila mi je Vanja potpuno bijele addidas superstar.

Obukle smo se i susrele s ostalim curama i krenile prema stadionu.

Došli smo na stadion i sjele na svoja mjesta. Bit će teška utakmica,ali vjerujem u naše momke.

Utakmica je započela. Naši nisu dobro otvorili i odmah su primili gol.

"Aaa daaaj."-uzvikula je Franka.

"Pa too je bilo zaleđe."-derala sam se.

"Curke smirite se,tek je utakmica počela."-Josipa nas je smirivala.

Nastavili smo gledati i Rakitić je imao odličnu priliku koja je završila u vratnici.

"Raketaa što ovo ne zabi."-derala se Izabel.

"Boji se žene da će ga prebiti ako zabije njezinim."-našalila se Franka.

Bližio se kraj prvog poluvremena. Kada smo mislile da je sve gotovo onda je došao Kalinić i zabio.

"Gooool."-derala sam se i zagrlila Vanju.

"Bravooo."-derale su se.

Igrači su otišli na poluvrijeme,a Franka i Vanja po piće.
Drugo poluvrijeme je brzo počelo i ništa se nije posebno događalo,no kasnije sudac sudi penal za Španjolce.

"Pa jeel on ćoraav?"-zaderale smo se.

"Pa ovoo nisu istine."

"Suba će ovo obraniti."-rekla je Franka.

Suba se koncetrirao na obranu penala,a onda je Srna otrčao do Luke i on mu je nešto rekao. Dario je istog trenutka dotrčao do Sube i rekao mu valjda to što su se on i Modrić dogovorili našto se Suba nasmijao.

"Što sad ove budale smjeraju?"-upitala se Franka.

Sve je bilo spremno za izvođenje penala i Ramos puca i Subaa brani.

"Toooo."-derale smo se.

"Španjolciii pedeeeri. Gotovii ste."-Josipa je govorila ponesena ovim događajem.

"Ajmoooo još jedaaaan."-derala se Franka. Dečki su pogledali nas onim pogledom ušutite molim vas.

Utakmica je koliko-toliko mirno prolazila. I došla je zadnja minuta. Mislile smo da je sve gotovo,ali ne.

Perišić jurii jurii i zabijaaa.
"Tooooo! Goooool!"-derale smo se.

"Ivaneee ljubaviii toooo."-derala se Josipa.

"Španjolčići su paaali."-izderale smo se.

Zadnjih nekoliko minuta su bile infarktne,ali srećom sve je dobro završilo i počele smo slaviti.
Nakon toga spustile smo se do svlačionice. Čačić je čak dao Marku da igra.

Oni su brzo izašli. Ja sam našla Marka i snažno ga zagrlila.

"Čestitam."-tiho sam mu rekla.

"Hvala ti."-rekao je i poljubio me.

"Večeras idemo slaviti."-zagalamio je Suba.

Nakon slavlja u svalčionici krenili smo prema hotelu.
Došli smo do hotela i počeli slaviti.

Bezuvjetna LjubavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin