Hvala Bogu napokon sam se preselila u svoj stan. Počela sam raditi i polako se uklapati među njima. Mario i ja se družimo i ne ispitiva me. Najsmješniji među njima je Alves. Dečki su stvarno super. Marko je jako čudan.
Spremila sam se i krenila prema stadionu.
Brzo sam došla. Marko je taman izašao iz auta i uhvatio me za ruku."Jelena što mi tajiš?"-upitao me.
"Molim te nemoj,stvarno ti ne smijem reći."
"Tko ti prijeti? Jelena reci mi."
"Dođi večeras kod mene i sve ću ti reći."
"Uredu."
Ušla sam u svoj ured, Marko na stadion.
Ušla sam u svoj ured,sjela i počela raditi.
Kada sam završila s poslom ustala sam i pogledala prema terenu gdje su bili momci. Ja sam gledala samo Marka. I dalje ga volim istim žarom.
***
Došla sam kući i dalje čekam Marka. Hodam gore-dolje. To uvijek radim kad sam nervozna.
Netko je pozvonio na vrata i otvorila sam."Bok."-pozdravila sam Marka.
"Bok."
Ušao je u kuhnju.
"Sjedi."-rekla sam mu i zajedno smo sjeli.
"Hoćeš mi napokon reći?"
"Hoću. Onaj dan kad sam imala operaciju Tina me otela i poslala u Ameriku. Tamo sam se oporavila i nastavila nekako živjeti. Zaprijetila mi je ako se vratim da će te ubiti i zbog toga nisam željela doći i javljat ti se. Onda sam vidjela da ste ti i ona ušli u vezu i pokušavala sam te nekako zaboraviti,ali to mi nije uspjelo."-kako sam govorila on me sve blijeđe i biljeđe gledao.
"Znači to je sve Tinino maslo."-rekao je tiho.
"Da,ako ona sazna da sam ti ja ovo rekla i ja i ti ćemo se loše provesti."
"Ja bez tebe više ne mogu. Sutra ću prekinit s njom."
"Marko ja se bojim."
"Čega?"
"Da će ti nešto napraviti."
"Ne brini,znam se ja čuvati."-rekao je i zagrlio me.
Sjeli smo na kauč i uživali u tišini. Falio mi je jako. Samo me strah da ga ne izgubim.
"Zna li Melita da si živa?"
"Ne zna još. Moram otići do nje."
"Ona je s Markom u Napulju."
"Sutra ću otići do njih. Hoćeš sa mnom?"
"Može."
Zaspali smo zagrljeni nakon dugo vremena.
***
Probudili smo se i krenili prema Napulju. Vrlo sam nervozna kako će Melita reagirati.
Sjeli smo u auto i krenili. Između nas je vladala tišina. Marku je odjednom zazvonio mobitel."Jel to ona?"-upitala sam ga.
"Da."
"Javi se."
On se javio i počeo razgovarati. Rekao joj je da je otišao s prijateljima.
Do Napulja smo došli brzo,vidjela sam njihovu kuću. Ušli smo i došli do vrata. Pokucala sam i otvorila je Melita.
Nakon nekog vremena je progovorila.
"Je.. Jel... Jelena jesi to ti?"-upitala me nakon nekog vremena.
"Ja sam."-potrčala sam prema njoj i zagrlila je.
"Falila si mi jako,jako."-govorila je kroz suze.
"I ti meni nemaš pojma kako."
"Melita tko je?"-došao je njezin Marko.
"Jelena odkud tebe?"-upitao me nakon nekog vremena.
"Ajde uđi i ispričaj nam sve."
Ušli smo u kuću i sjeli u kuhinju.
"Gdje si bila nakon ovoliko godina?"-upitala me Melita.
Sve sam ispričala i ona me je gledala.
"Koja je ono kučka."-rekla je.
"Sve će doći na svoje. Još danas ću otići u Torino i prekinit s njom. Zamolio bih vas da Jelena ostane ovdje."
"Naravno da može."-rekla je Melita.
"A što s poslom?"-upitala sam ih.
"Ja ću reći da imaš nekih problema pa ćete pustiti."
"Onda dobro."
"Ja sad idem."
"Poći ću s tobom."-rekao je Marko Melitin. Uzeli su jakne i izašli.
"Marko čuvaj se."
"Hoću,ne brini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bezuvjetna Ljubav
FanfictionDjevojka po imenu Jelena slučajno je ubačena u grupu s hrvatskim nogometnim reprezentativcima. Život joj se okreće naopako kad se zaljubi u jednog od njih. Hoće li njihova ljubav biti moguća?