Kim rent zodra de les voorbij is zo snel mogelijk de gymzaal uit. Boos kijk ik Rick aan. 'Wat!' snauwt hij terug. 'Als jij geen ruzie zocht met mij dan had ik nu geen ruzie gehad met mijn bff. Ik zal haar dus de waarheid moeten vertellen,' zeg ik chagrijnig terug. Voor ik het weet word ik mee gesleurd door Rick. Ik probeer me los te rukken. Het lukt me! Snel ren ik weg maar voor ik het weet hang ik over Ricks schouder. Nu moet ik naar zijn kont staren. Nou das vreselijk. 'LAAT ME GVD LOS!' 'Nope,' zegt hij. Hij zet me eindelijk neer. Ik wil weg rennen maar hij heeft mijn polsen te pakken en pint ze boven mijn hoofd. 'Je weet dat je haar hart breekt als je het haar verteld,' zegt hij. Ik zucht. 'Das altijd beter dan ruzie met haar,' zeg ik. 'Samantha je krijgt het toch niet over je hart om het te vertellen.' Ik haat het als mensen die naam gebruiken. 'Ik ben het nu gvd zat dat jij mijn leven bepaalt en ik krijg het heus wel over mijn hart.' 'Maar lieve Samantha jij weet net zo goed als ik dat je je ENIGE vriendin geen pijn kan doen.' Waarom moet hij mijn zwakte punt altijd hebben. Ja Kim is mijn enigste vriendin.
Ik probeer me los te rukken. Hij houdt mij stevig vast. Ik blijf het proberen totdat hij op de grond neer valt. Thies komt te voorschijn. Ik vlieg hem om zijn hals. 'Sam maak het goed met Kim. Ze kwam huilend en gefrustreerd naar me toe maar ze weet niet dat ik het weet.' Ik heb wat er vroeger tussen Rick en mij is gebeurd als enige aan Thies verteld. Misschien een beetje raar om het wel aan de broer van mijn bff te vertellen en niet aan mijn bff maar ik kon haar hart niet breken.
Ik knik. Snel ren ik naar de kleedkamer. Ik kleed me snel om en ga op zoek naar Kim. Ik zie haar staan bij de populaire mensen. Ik loop naar haar toe. Zodra ze me ziet wil ze weg lopen. Ik pak haar bij haar arm en sleur haar mee. 'Wat?!' snauwt ze als ik eindelijk stil ga staan. Ik begin te vertellen over wat er gebeurd is op dat feest. 'Ja dat weet ik al,' zegt ze chagrijnig. 'Jouw vriendje Rick is die Rick. Ik wil hem een 2e kans geven maar hij blijft bot tegen me doen en ik weet niet waarom. Daarom hadden we ruzie,' zeg ikOlla mensen,
Weer een deeltje van mij?
XxX AnneRosa hier.
Ik regel het posten van de delen. Ik was vandaag vergeten te posten en ik werd nu wakker en ik dacht. Ohw ik moet nog posten zo bij deze ik hoop dat jullie het een leuk deel vinden
JE LEEST
2 different worlds
Teen Fiction2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...