18. Sam

18 3 0
                                    

Ik zie Thies' ogen donkerder worden. Ik pak mijn telefoon en stuur een appje naar Thies. DENK NA OVER WAT JE ZEGT. ZE IS JE WOORDEN NIET WAARD. Thies pakt zijn telefoon en zegt tegen Claire: 'Je bent mijn woorden niet waard maar het is uit.' Clair kijkt hem geschokt aan. 'Nee, Thies doe me dit niet aan.' Hij loopt weg. Snel trek ik Kim mee. Ik weet een sluiproute naar de plek waar ik en Kim altijd pauze houden als het mooi weer is. Even later loopt Thies naar ons toe. Achter hem loop Lucas. Thies loopt recht in de armen van Kim. Snikkend verteld hij wat er gebeurd is. Kim laat hem los en zegt: 'Ik ga dat kutwijf wat aan doen.' Ze wil weg lopen maar wordt opgetild door Rick. Die net aan kwam lopen. Ze probeert van alles om zich los te krijgen maar na een tijdje geeft ze het op. Rick zet haar weer neer. Op dat moment word er een voetbal richting Kim geschopt. De bal raakt Kim net niet. Ik neem de bal aan en begin hoog te houden. Ik zie verder op wat vrienden van Lucas en Thies staan. 'Zullen we voetballen?' vraag ik aan Lucas en Thies. Thies, Lucas en Rick rennen al naar de jongens toe. Kim en ik wandelen er rustig naar toe. Kim gaat naast de tassen van de jongens zitten waar ik mijn tas ook bij leg. Daarna loop ik het veld op. 'Ik hoor bij Sam,' schreeuwt Lucas. De jongens hadden al teams. Dus Lucas en ik gaan bij het ene team en Rick en Thies bij het andere.
Na een tijdje heb ik geen zin meer dus neem ik een aanloop en spring ik op de rug van Lucas. Hij wankelt een beetje maar blijft wel staan. Hij rent doodleuk verder met mij op zijn rug. Ik begin te glimlachen. Lucas is bij de bal maar wordt onderuit gehaald door Rick. Hij valt om met mij op zijn rug. Ik ben te langzaam dus word ik ook mee getrokken naar de grond boven op Lucas. Voor ik het weet ligt Lucas boven op mij. 'Olifant ga is van mij af,' zeg ik. 'Ik lig zo wel lekker,' zegt hij. 'Jij misschien,' zeg ik. Ik voel de ogen van de jongens naar ons kijken. 'Voor een kusje ga ik van je af,' zegt hij. 'Nope.' 'Dan blijf ik liggen.' 'Thies! Kim! Help!'

Olla mensjes,
Nieuw deeltje weer. Ik heb vannacht heel slecht geslapen en kan me al de hele dag niet concentreren maar dit deeltje heb ik in 1 keer geschreven.

XxX Anne

oke sorry voor de late update ik had het zaterdag en zondag enorm druk met school en ik moet veel repeteren voor mijn orkest omdat er een belangrijk optreden aankomt maar ik hoop dat jullie me kunnen vergeven en van dit deeltje genieten.

XX Rosa

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu