"THIES! KIM! HELP!" Schreeuwt Sam. Ik moet lachen omdat Lucas weer zijn irritante eigenwijze zelf moet zijn. "Je kunt hem toch wel alleen aan, aan mij heb je toch niets." Roep ik.
Ik pak mijn telefoon en scrol door mijn foto's. Na een tijdje zie ik een leuke foto van Rick en mij in Spanje en ik besluit om hem op insta te zetten.Het bericht:
Ik hou echt heel veel van deze ongelofelijke gek. Hij is echt geweldig. And he is also mine♥️♥️
XX KimberlyNa een tijdje ben ik wel klaar met kijken naar de wedstrijd. "Jongens ik ga" roep ik en ik sta op om naar mijn fiets te lopen. Na een tijdje zoekend rond te kijken zie ik mijn witte oma fiets eindelijk staan. Nu mijn sleutel nog zien te vinden. Ik wil mijn tas van mijn rug halen maar besef me dat ik mijn tas daar heb laten liggen dus ik loop terug.
Ik zie dat Claire tegen Rick aangeplakt staat en ik krijg tranen in mijn ogen. Snel pak ik mijn tas en ren weg. "Kim wacht!" Hoor ik Rick me nog na roepen. Tranen stromen over mijn wangen. Hoe kan hij. Zo snel als ik kan zoek ik mijn fietssleutel en fiets weg.Ik gooi mijn fiets tegen het hek aan. Ik heb nu geen zin om hem in de garage te zetten. Ik ren naar boven naar mijn kamer en doe mijn deur op slot. Ik heb nu geen zin om andere mensen te zien. Ik pak mijn laptop en mijn geheime voorraad chocola en begin aan een nieuwe serie op Netflix: Riverdale.
Ik hoor geklop op de deur maar reageer niet. Het blijft even stil. "Kim doe open." Hoor ik Thies zeggen. "Nee." Zeg ik snikkend terug. "Kim alsjeblieft." Zegt Thies nog een keer. "Ik zei toch al nee of is een keer niet genoeg." Zeg ik nog steeds snikkend. Ik hoor aan zijn voetstappen dat hij weg loopt. Ik kijk op insta naar de reacties op de foto van Rick en mij. Ik heb een reactie van Claire:
Als hij van jou is waarom zoende hij mij dan? En waarom zegt hij dan tegen mij dat hij van me houd? Hij is van mij hij verdient beter dan een slet en wij zijn voor elkaar gemaakt dus.
Xx ClaireIk krijg weer tranen in mijn ogen. Hoe kon hij haar zoenen en zeggen dat hij van haar houd? Hoe?
Heei people
Hoe denken jullie dat dit gaat aflopen gaat ze hem vergeven??Vergeet zeker niet te stemmen en te reageren
XX Rosa♥️
JE LEEST
2 different worlds
Teen Fiction2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...