6. Sam

30 5 0
                                    

Kim loopt boos weg. Ik zak in elkaar. Waarom gelooft mijn beste vriendin me niet? Waarom verlies ik altijd iedereen om me heen? Waarom ben ik zo'n mislukkeling? Huilend sta ik op en pak ik mijn spullen. Ik loop door de aula en zie Rick en Kim binnen lopen. Snel loop ik door. Ik ga op zoek naar mijn fiets. Waar staat dat klote ding? Waarom altijd als ik dat ding zo snel mogelijk kan vinden kan ik hem niet vinden? Eindelijk zie ik mijn zwarte fiets staan. Waar is nou weer dat klote ding van een fietssleutel? Waarom ben ik altijd alles kwijt als ik het nodig heb? Eindelijk vind ik mijn fietssleutel en ik wil op stappen maar ik word tegengehouden. Ik kijk achter om en zie Thies staan. Achter Thies staat nog een jongen. Ik kijk de jongen recht in zijn ogen. OMG! Wat een mooie ogen. Ik kijk Thies aan en barst in tranen uit. 'Kim! Ze gelooft me niet,' zeg ik huilend. Thies laat me los en loopt naar binnen. De jongen staat er nog steeds en omhelst me. Zwijgend blijven we zo staan. Ik huilend en maak zijn t-shirt nar. Hij omhelsd me en boeit het niet.
'Hoe heet je eigenlijk?' vraag ik nadat ik een beetje gekalmeerd ben. 'Lucas en jij bent Sam,' zegt Lucas. Ik knik. 'Of Samantha maar volgens mij vindt je dat niet fijn,' zegt hij. Ik knik weer. Ik kom van alles over Lucas te weten. Hij is 17 jaar oud. Hobby's judo, voetbal en eigenlijk alle stoere sporten.  Dat hij liever Luc genoemd wordt. Hij gek wordt van Thies die op hem loopt te zeuren omdat hij bijna altijd rond loopt in een trainingsbroek. En dat hij de beste vriend van Thies is en een hekel heeft aan Rick. Ik vertel hem het verhaal over wat er vroeger tussen Rick en mij is gebeurd. We horen ondertussen twee luidde stemmen van binnen komen. Beide lopen we van de nieuwsgierigheid naar binnen. Daar zie ik een boze Kim en een nog bozere Thies. Ik loop naar ze toe en zeg: 'Wat de ananassen zijn jullie aan het doen?' Ja ik zei wat de ananassen. Ik mocht van mijn moeder niet schelden en sindsdien zeg ik dat heel vaak. 'Zijn jullie nou ruzie aan het maken om mij? Thies dit is iets tussen Kim en mij dus bemoei je er niet mee. Kim je zei dat bff's elkaar altijd zouden geloven. Helaas blijkt dat niet zo te zijn.'

Hey people,
Nieuw deeltje van mij. Hoe gaat dit verder??
Daar gaat Rosa verder over schrijven in het volgende deel.
XxX Anne

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu