13. Kim

15 2 1
                                    

Sam vliegt in mijn armen en blijft even zo staan. na een tijdje trekt ze zich terug en geeft Thies voorzichtig een knuffel en verstopt haar gezicht in zijn t-shirt. Nadat Sam uit geknuffeld is zegt ze: "Het spijt me zo erg. Ik had nooit gedacht dat Jay zo zou zijn." Ik wel.

3 dagen later is Sam uit het ziekenhuis. Ze kan weer gewoon naar school. Ze is nog wat wankel en mag nog niet mee doen met gym maar het gaat de goede kant op. Rick en Sam hebben gepraat en het bijgelegd (ze zijn nog steeds geen beste vrienden) en we zijn er achter gekomen dat Lucas en Rick broers zijn. Sam trekt veel met Lucas op.

"KIIIIIIIIIMMMMMMM!" wordt er door de kantine geroepen. Ik kijk op en zie Sam op mij afkomen stuiteren. Ze struikelt bijna over haar eigen voeten maar het gaat goed en ze staat voor mij. "Ikmagweermeedoenmetgym," zegt ze zo snel dat ik het niet kan volgen. "Nog een keer, rustig," zeg ik. "Ik mag weer mee doen met gym." Beter want dat maakt de gym les al een stuk leuker. Wacht, we hebben vandaag gym. "Wat hebben we nu?" vraag ik. "Gym," zegt Sam (of het wandelendrooster). Ze weet zelf het rooster van Thies uit haar hoofd. Ik weet niet hoe ze dat doet maar ja. Op naar mijn kluisje voor mijn gym spullen. Bij onze kluisje aangekomen zien we Rick en Lucas. Oke?? Dat zie je ook niet vaak. Die 2 hebben een hekel aan elkaar.
Ik zie dat Lucas en Sam oogcontact hebben en zie Sam onhandig haar tas in haar kluisje proppen die er vervolgens weer bijna uitvalt. Sam bloost. Huh?? Sam bloost dat zie je ook niet vaak. Ik loop naar Rick toe en druk een kus op zijn perfecte lippen. "Ik hou van je." Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik trek me terug. "Ik hou ook van jou."

Heeeellllooooooo
Oke dat was een beetje een skeer hoofdstuk maar dat maakt niet uit.
Dit hoofdstuk is door on beide gemaakt omdat ik geen inspiratie meer had,
Vergeet zeker niet te reageren en te stemmen

XX Rosa♥️😂

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu