12. Sam

21 2 0
                                    

Thies en Kimberley komen mijn kamer binnen stormen. 'Wat doe je hier? Ze zei toch dat je niet welkom was,' zegt Jay tegen Kimberley. 'Flikker een eind op,' zegt Thies boos. Hij knikt naar Kimberley. Zij reageert en zegt: 'Sam, ik moet je wat laten zien.' 'Ik wil het niet zien.' 'Samantha Carolina Dalles jij gaat nu even naar dat filmpje kijken,' zegt Thies. Hij gebruikt nooit mijn volledige naam. Hij is echt boos. Ik knik. Met een trillende hand geeft Kimberley haar telefoon aan. Ik pak hem uit haar handen en zet het filmpje aan. Het is een gesprek tussen Jay en haar.
{J= Jay K=Kimberley}
J= Wat doe je hier?
K= Mijn vriendin steunen.
J= Je vriendin! Dat mens ligt door jou in deze ambulance.

Ik stop het filmpje en zeg: 'Hij heeft gelijk.' 'Kijk verder,' zegt Thies. Ik zet het filmpje weer aan.

K= Hoezo nou weer door mij?
J= Door jou is ze een huilend wrak, iemand die het verkeerde pad in gaat, iemand die uiteindelijk in de gevangenis belandt en iemand die zo makkelijk te manipuleren is.
K= Door jou is ze iemand die het verkeerde pad in gaat en iemand die uiteindelijk in de gevangenis belandt.
J= Nee hoor slet.
En op dat moment werden de deuren van de ambulance opgedaan en het filmpje gestopt. Ik kijk Jay aan. Hij kijkt terug. Ik stap uit het bed en ga voor Jay staan. Ik ben dan misschien een kop kleiner maar hij weet niet wat voor kracht ik in mij heb. 'Waarom?' vraag ik aan hem. 'Daarom,' zegt hij. 'Daarom is geen reden als je van de trap af valt ben je snel beneden. En ik hoop dat je op die trap je nek breekt en daar je leven eindigt,' zeg ik terug. Hij is stil. 'En heb je niks meer te zeggen?' Hij blijft stil. 'Dan kan je gaan.' Hij loopt de kamer uit en ik ren op Kim af en omhels haar.

Hey people,
Weer een nieuw deeltje. Laat weten wat jullie er van vinden.

we hebben trouwens de 200 reads. THANK YOU!!!

XxX Anne

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu