Ik sta samen met Luc achter Kim en Rick. Lucas kucht want ze staan in de weg. Verschrikt laten ze elkaar los. Ze kijken om en zien ons staan. Kim kijkt meteen naar mijn handen en ziet dat ik de hand van Luc vast heb. 'Sam kunnen wij ff praten,' zegt ze. Ik knik en laat Lucs hand los. Met zijn tweeën lopen we weg van de jongens. 'Wat was dat met Lucas?' 'Dat zag je toch?' 'Je hield zijn hand vast. Zijn jullie samen?' Ik knik. 'Sam de jongenshater heeft een f*cking vriendje? OMG!' Thies loopt langs en ik zeg: 'Thies help.' 'Kim, pap en mam willen vanavond uit eten met Claire en haar familie.' 'Wat! Met die tuthola! No way dat ik mee ga.' 'Claire is geen tuthola en je zal moeten.' 'Sam kan ik bij jou logeren?' 'Ehm... weet ik niet kan wel ff vragen.' 'Fijn.' Rick wenkt Kim en Kim excuseert zich en gaat naar hem toe. Thies slaat zijn ogen neer. Ik omhels hem. 'Waarom doet ze altijd zo gemeen over Claire?' vraagt hij. 'Weet ik niet,' lieg ik.
flashback
Thies heeft nu 2 dagen met Claire. Kim en ik zitten in de pauze buiten. Claire komt met haar vriendinnen naar buiten en verteld: 'Ja ik heb met Thies. Eindelijk. Helaas heb ik zijn zusje al ontmoet. Wat een kinderachtige slet is dat. Hoe ze praat en ze zat met 3 jongens te appen en met ze allemaal zat ze te flirten.' Kim wou op staan om haar een klap te verkopen. Maar ik trek haar aan haar arm waardoor ze weer op het bankje moet gaan zitten. Ze kijkt me boos aan.'Ik ga het haar vragen,' zegt Thies. 'Thies, een ding. Luister naar haar, onderbreek haar niet en denk goed na over wat ze zegt en voordat je er zomaar iets uit gooit.' Hij knikt en loopt weg. Is dit nou wel een goed idee? Snel ga ik achter Thies aan maar wel zodat hij mij niet ziet.
Olla,
Sorry dat we gister en woensdag niet gepost hebben. Woensdag zijn we het beide vergeten en gister hadden we de hele dag repetitie voor de musical van onze school.
En voor de verandering post ik is een keer.
Xx Anne
JE LEEST
2 different worlds
Novela Juvenil2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...