Sam was zo snel als ze kon weg uit de kleedkamer. Het leek wel alsof ze aan het vluchten was. Aan het vluchten voor mij. Die gedachte probeer ik snel uit mijn hoofd te krijgen. Snel kleed ik me op en ren naar de kluisjes aangezien Sam daar altijd zit. Onderweg kom ik Thies tegen. "Waar is Sam?" Vraag ik buiten adem. Hij haalt zijn schouders op als antwoord. Ja daar heb ik lekker veel aan. Ik leun tegen de muur om even op adem te komen. Ik weet het ik heb echt geen conditie. Ik voel twee warme armen om mijn middel glijden en ik krijg meteen een warm gevoel. Ik draai me om in zijn armen en druk een lange passievolle kus op zijn lippen. Als ik terug trek stralen zijn ogen zoals altijd na dat we hebben gekust. "Heb jij Sam gezien?" Vraag ik na een tijdje zo te hebben gestaan. "Nee ik heb haat niet gezien goudlokje." Geeft hij als antwoord en ik moet blozen als hij die bijnaam uitspreekt. Ik kijk snel naar mijn voeten die opeens super interessant zijn. Rick's vingers gaan onder mijn kin en duwen mijn hoofd iets omhoog waardoor ik in zijn hemelsblauwe ogen moet kijk. Niet dat ik dat erg vind. Hij kijkt me even een en drukt daarna zijn perfecte en zachte lippen op de mijne. Hij vraagt om toestemming door met zijn tong tegen mijn lippen te tikken en ik geef hem die toestemming maar al te graag. Hij trekt terug om op adem te komen en drukt vervolgens zijn lippen weer op de mijne. We worden onderbroken door gekuch dat we achter ons horen...
heei people
sorry, sorry, sorry, sorry. voor dit korte deel maar ik had echt geen inspiratie dus. en ik vond dit wel een grappig einde. wie was dat die ze moest onderbreken?
euhhh nog een keer sorry dat ik te laat upload en dat we vorige week niet hebben geupload maar we hebben het gewoon heel druk met school.
vergeet zeker niet te reageren en te stemmen dat vinden we heel leuk we willen zo hoog mogelijk komen.
XX Rosa
JE LEEST
2 different worlds
Teen Fiction2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...