'wat moet je?' vraag ik bitchie. 'wat denk jij wel, zoenen met Max?' vraagt ze geïrriteerd. 'ja dat zag je toch.' zeg ik nog steeds bitchie. 'ja dat zag ik ja maar waarom?' vraagt ze. 'nou gewoon omdat ik daar zin in had, hij super knap, lief en cute is en die krulletjes maken het al helemaal af dus.' zeg ik. haar mond valt open maar ze herpakt zich snel weer. 'WAT??' vraagt ze verontwaardigd. 'ja je hoorde me wel.' zeg ik weer bitchie. 'maar misschien moet je die maar gaan bespreken met je bff want dit hoeft niet met mij ik kan mijn eigen keuzen maken en daar heb ik de hulp van de "ohw zo geweldige Samantha Dallas" niet voor nodig dus veel plezier en jij mag wat mijn part ook verdampen. want iedereen verlaat mij toch dus verdamp.' zeg ik bitchie terwijl ik met mijn ogen rol. ik gooi mijn blonde lange haar bitchie over mijn schouder en loop weg. ik loop weer terug naar Max en druk mijn lippen weer met volle overtuiging op die van hem. hij glimlacht even tegen mijn lippen aan en gaat er dan in mee en legt zijn handen op mijn onderrug. ik verplaats mijn hand naar zijn haar en ga door zijn zachte krullen heen. hij laat los en kijkt me glimlachend aan. 'je bent geweldig.' fluistert hij in mijn oor. een lichte blos vormt zich op mijn wangen. zijn ene hand ligt nog steeds op mijn onderrug. ik pak mijn hand en verstrengel mijn vingers met de zijne. hij kijkt me aan en ik zie een glinstering in zijn ogen, een glinstering die mij een warm gevoel van binnen geeft. de bel gaat. 'ik moet naar mijn les. zie ik je in de pauze?' vraagt hij. ik knik en druk nog een kort kusje op zijn lippen en loop dan naar mijn lokaal. ik zie Sam naast Claire zitten. ik geeft haar een dodelijke blik en daarna een bitchie blik. ik zie dat alleen naast Tristan, een vriend van Rick, nog plek is. ik moet dus wel daar gaan zitten.
de afgelopen 2 lessen was het heel stil in de klas. ik kijk de aula door en zie Max al zitten. ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. meteen slaat hij zijn arm om me heen wat me een vertrouwd gevoel geeft. er komt een jongen naar ons toe lopen die sprekend op Max lijkt. 'heei ik ben Kian. broer van Max.' zegt hij. ik knik. 'ik ben kimberley. maar noem me maar Kim.'zeg ik er gelijk achteraan. Kian begint te grinniken. oh nee, ik heb me nu al voor schut gezet bij zijn familie. 'hij is mijn tweelingbroer.' fluistert Max in mijn oor. ik knik en we starten een gesprek.
Hey people,
We gaan gewoon 2 keer in de week posten. Geen idee wanneer.
XAnne
JE LEEST
2 different worlds
Teen Fiction2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...