7. Kim

40 5 0
                                    

"Kim luister." Zegt Rick, maar nog voor hij aan zijn verhaal kan beginnen word ik aan mijn arm meegesleurd. Ik slaak een korte gil en zie dan dat het Thies is die me met een donkere en boze blik aankijkt. "Kim" begint hij boos. "Wat?" Zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla en een wenkbrauw optrek. "raad eens wie er net overstuur bij me kwam." zegt hij terwijl hij mij beschuldigend aankijkt. "nou eens kijken, waarschijnlijk dat schijnheilige kind dat dingen gaat verzinnen over Rick. Of was het de jongen die hem zonder reden zomaar sloeg waardoor hij nu een blauw oog heeft." zeg ik bespottend. het blijft stil. "dat dacht ik al." zeg ik en ik probeer we te lopen maar ik wordt tegen gehouden. "kim het spijt me." zegt Thies op geïrriteerde toon terwijl hij me nog steeds boos aan blijft kijken. " WAT SPIJT JE HET FEIT DAT JE MIJN VRIENDJE SLAAT ZONDER REDEN OF HET FEIT DAT JE SAM VERKIEST BOVEN MIJ, JE EIGEN ZUSJE." schreeuw ik boos. "IK VERKIES HAAR NIET BOVEN JOU, IK WIL JULLIE BEIDE GEWOON NIET VERDRIETIG ZIEN. JE DENKT DAT SAM LIEGT OVER DAT RICK DIE PAN OVER HAAR HEEN GOOIDE MAAR DAT IS NIET ZO HET IS WAAR EN IK KAN HET WETEN." gaat hij boos tegen me in. "JIJ KAN DAT WETEN?? JIJ KAN DAT WETEN? JIJ WIST DIT AL DE HELE TIJD EN JE HEBT HET NIET EENS TEGEN MIJ GEZEGD WAT VOOR EEN BROER BEN JIJ." schreeuw ik. hij kijkt me gekwetst aan. ik hoor de deur krakend open gaan en zie Sam binnen komen. en Luc loopt achter haar aan. Thies is nog wat dingen aan het schreeuwen maar ik hoor het niet meer ik kan alleen maar boos voor me uit staren afvragend waarom iemand zo iets zou doen. WAT DE ANANASSEN ZIJN JULLIE AAN HET DOEN." schreeuwt Sam. "Zijn jullie nou ruzie aan het maken om mij? Thies dit is iets tussen Kim en mij dus bemoei je er niet mee. Kim je zei dat bff's elkaar altijd zouden geloven. Helaas blijkt dat niet zo te zijn." vervolgt ze. dit maakt me alleen maar bozer. "TEN EERSTE SAMANTHA, NEE WE ZIJN GEEN RUZIE AAN HET MAKEN OM JOU. NIET ALLES DRAAIT OM JOU. EN TEN TWEEDE IK ZEI DAT TOEN JIJ DIE WITTE JURK AAN HET PASSEN WAS OMDAT JE NIET WOU GELOVEN DAT DIE JURK JOU MOOI STOND EN TOEVALLIG IS DIT EEN HELE ANDERE KWESTIE. EN..." ik stop even met praten en slik om de tranen die achter mijn oogleden branden tegen te houden. "en wat?" zegt Sam gekwetst. "dacht je serieus dat ik het niet wist van die pan? dacht je dat serieus Sam?" zeg ik nu zachter maar nog steeds geïrriteerd. "je wist het al maar waarom werd je dan zo boos." zegt ze met een gebroken stem. "ik werd zo boos omdat je dingen in je hoofd haalt die niet waar zijn over Rick hij doet echt zijn best om niet bot of boos tegen jou te doen hij probeert mij alleen maar te helpen en te beschermen waardoor hij boos, bot of bezitterig over kan komen maar dat is niet tegen jou bedoeld en hij heeft een moeilijke tijd achter de rug. ook was ik boos om het feit dat je het me nu pas vertelt want nog iets wat ik altijd zeg is dat bff's niet tegen elkaar liegen. zelfs als ze elkaar niet willen kwetsen want de waarheid komt altijd aan het licht." zeg ik waarna ik een traan van mijn wang weg veeg.

heei guys,

weer een deeltje van dit vreemde persoon hier.

veel hoofdletters maar dat maakt niet uit.

ik wil jullie dit even mededelen: IK HEB EINDELIJK EEN WAT LANGER DEEL GESCHREVEN!! IK KAN HET WEL. XD

Stemmen en reageren zou leuk zijn thanks.

XX Rosa

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu