5. Kim

36 4 0
                                    

"Jouw vriendje Rick is die Rick. Ik wil hem een 2e kans geven maar hij blijft bot tegen me doen en ik weet niet waarom. Daarom hadden we ruzie" zegt Sam. Niet te geloven. "WTF SAM." Schreeuw ik. Ze kijkt me niet begrijpelijk aan. "HOE DURF JE ZOIETS TE VERZINNEN IK BEN JE BESTE VRIENDIN! JE BENT GEWOON JALOERS DAT JIJ GEEN VRIENDJE KAN KRIJGEN EN IK WEL." Schreeuw ik naar haar. Ik draai me om en loop weg. "Maar Kim het is waar." Hoor ik Sam me met een gebroken stem nog na roepen. Ik zie Thies de gymzaal uitlopen en vlieg hem om de nek. Zijn shirt word nat door mijn tranen maar hij trekt zich er niets van aan.
Ik trek me terug uit de knuffel en zie Thies bezorgd naar me kijken. "Waar is Rick?" Vraag ik met een gebroken en schorre stem. Snel went hij zijn blik af en mompelt hij iets. "Wat zeg je?" Vraag ik omdat ik hem niet kan verstaan. "Hij is in de gymzaal." Mompelt hij iets harder waardoor ik het kan verstaan. Ik kijk hem dankbaar aan en loop de gymzaal binnen.
Ik kijk zoekend rond. Als ik hem zie schrik ik. Hij ligt kreunend tegen de muur aan. Ik sprint naar m toe. "Rick." Zeg ik met een zachte gebroken stem. Hij draait zich kreunend op zijn zij. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik bezorgd terwijl ik naar zijn blauwe oog kijk. "Thies." Mompelt hij. "Wat is er met Thies." Vraag ik met een beetje irritatie in mijn stem. "Ik was met Sam aan het praten en toen sloeg hij me opeens." WAT THIES DURFT ZOMAAR MIJN VRIENDJE TE SLAAN TERWIJL HIJ ALLEEN MAAR PRAAT! Dit zet ik hem betaald. "Goudlokje word alsjeblieft niet boos Oke." Zegt hij terwijl hij me hoopvol aankijkt. "Oke" zeg ik. "kom ik help je omhoog." zeg ik terwijl ik mijn hand aanbiedend voor zijn gezicht houd. hij neemt mijn hand aan en ik trek hem omhoog. Hij kreunt kort en kijkt me dan aan. Hij kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen. Niet begrijpelijk kijk ik hem aan. We lopen de gymzaal uit en de aula in. Het is leeg iedereen is naar zijn les of naar huis. Ik zou ook naar huis moeten gaan dit was mijn laatste les. "Hier, ga even zitten." Zegt Rick. Ik kijk hem nog onbegrijpelijker aan terwijl hij mijn hand vast pakt. Wat bedoeld hij?

Helloo
Yea it's me again.😂
Ik hoop dat jullie dit deel weer leuk vonden en vergeet zeker niet te stemmen of te reageren

Xx rosa♥️

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu