Zodra Kim weg is loopt Claire heupwiegend naar Rick toe. Ze staan wat te kletsen en vanuit mijn ooghoek zie ik Kim terug komen lopen. O wacht haar tas staat nog bij mijn voeten. Als ze naast me staat valt haar oog op Rick en Claire die ondertussen aan het zoenen zijn. Kim rent weg met tranen in haar ogen. Thies en ik kijken elkaar aan en ik loop naar hem toe. 'Heb jij gezien of hij Claire zoende of Claire hem?' Hij schudt zijn hoofd en zegt: 'Lucas ook niet we waren namelijk opzoek naar onze fietssleutels in onze tassen.' Maar het betekent niet dat hij zijn lippen op de van haar drukte maar of het wel zo is heb ik geen idee over. 'Laten we maar naar huis gaan,' zegt Thies. Ik knik.
pak ik mijn telefoon er bij en stuur een appje naar Kim:
Als ik iets kan doen voor je app/bel me en dan kom ik er aan.❤️Ik krijg een appje terug:
Zoende hij haar of zij hem?💔Idk sorry😞
geeft niks
Samen met Luc en Thies fiets ik naar huis. Vlak voordat Thies af moet slaan zegt hij: 'Ik bel je als ze niet uit haar kamer wil komen.'
Ik knik. Luc en ik fietsen verder. Luc woont bij mij in de straat. Ik weet nog dat ik eindeloos met Kim langs dit huis ben gefietst met de hoop dat Rick nooit naar buiten zou komen zodat die 2 nooit iets zouden krijgen. Ik weet ook nog dat ik vroeger als klein kind Luc van de schommel heb geduwd omdat ik perse op de schommel wou. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. 'Waar denk je aan?' 'Vroeger. Ik duwde je van de schommel af omdat ik wouw schommelen en Rick veelste eng was en jij slap.' Hij krijgt een grijns op zijn gezicht. 'Ooit zal ik je daar terug voor pakken.' 'Ik zie het vanzelf.'Ik ben thuis. Ik zit nu 5 minuten op de bank en ik krijg een appje van Thies.
Kim krijg ik niet uit haar kamer. heb wel ijs en chocola gehaald maar nog niet geprobeerd.omw
Snel pak ik mijn jas en schrijf ik een briefje voor mijn ouders. Of ze het zien? Geen idee. Snel pak ik mijn fiets en ga ik naar kim
Hey people,
Sorry dat we zaterdag zijn vergeten te posten. Rosa had het nogal druk en die regelt normaal de posting en heeft het niet aan mij laten weten daardoor zijn we het vergeten. Daarom............vandaag TWEE delen!
XAnne (en Rosa die naast me zit hier in de natuurkunde les)
JE LEEST
2 different worlds
Подростковая литература2 vriendinnen, totaal verschillend, maar al zolang beste vrienden De ene shopaholic, weet alles van mode, make-up en kleding. Ze probeert haar beste vriendin dan ook keer op keer uit die "vreselijke" sportkleding te halen. Ze is het populairste meis...