23. Kim

16 1 0
                                    

waarom? waarom helpt ze haar? Sam? Waarom helpt ze die bitch? 

als die vieze vuile bitch denkt dat ze hier gewoon zomaar binnen kan wandelen, de zielige puppy uithangen en mijn beste vriendin kan stelen. NO WAY!! ik voel de woede steeds meer in mijn opborrelen, ik word normaal niet zo snel boos maar dit overtreft gewoon alles. snel sta ik op. 'Kim wat ga je doen?' vraagt Sam. ik haal mijn schouders op en loop door de deur en gooi hem met een klap dicht. ik ren de trap af naar de beneden en ren naar de keuken. 

POV Thies.

ik hoor de deur met een klap dicht gaan. dit kan niet goed zijn. ik pak een glas en vul hem met water. nog geen 10 seconden later staat Kim in de keuken. haar ogen zijn donker en haar vuisten zijn gebald. 'Kim, neem wat water.' Zeg ik terwijl ik haar het glas voorhoud. ze mompelt iets wat ik niet kan verstaan en neemt het glas aan. 'Kim ik weet dat het moeilijk is voor je dat je vriendje is vreemdgegaan, maar je moet het aan de kant zetten, en ik zei al vanaf het begin dat hij niet goed voor je was maar je was zo gelukkig dat ik het heb laten gaan.' meteen heb ik spijt van dat laatste wat ik heb gezegd. 'IK DACHT DAT JE EEN GOEDE BROER WAS EN ME ZOU STEUNEN EN NIET "IK ZEI HET TOCH" ZOU GAAN ZEGGEN.' schreeuwt ze. vanbinnen breekt iets. misschien is het zo, misschien ben ik geen goede broer. ik sla mijn ogen neer. 'Ohw Thies nee zo bedoelde ik het niet het spijt me, het is gewoon dat die bitch eerst mijn broer bij me weg probeert te houden dan mijn vriendje en nu mijn beste vriendin. ze palmt jullie allemaal in. ze heeft jullie om haar vinger gebonden. of nou ja Sam en Rick.' er rollen tranen over haar wangen. ze heeft een knuffel nodig. ik trek haar in een knuffel en haar schouders beginnen langzaam te schokken. 

POV Kim.

alles komt eruit, ik laat me helemaal gaan. Thies strijkt langzaam met zijn hand over mijn rug. ik trek terug en glimlach zwak door mijn tranen heen. Ik heb de beste broer ever!

Heei peepzz,

Dit is dus een extra deel want daar hadden we zin in. maar we zijn bezig met ideeën voor nieuwe boeken en we willen een fanfic maken maar weten niet over wie dus beter helpen jullie ons ff.

stuur je favo zanger/band/acteur/whatever je leuk vind een yter kan natuurlijk ook. alvast bedankt.

XX Rosa

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu