17. Kim

16 3 0
                                    

Ik loop samen met Rick naar het plein waar ik Thies en even later Sam tegenkom. Ze pakt mijn pols vast en trekt me mee.Ik snap er niet van en wil vragen wat er aan de hand is maar ze drukt haar hand voor mijn mond. ze ploft neer op een van de banken. Rick is nergens meer te bekennen. Ik zie Claire en Thies staan. ik walg ervan om Thies met haar zo te zien staan hij verdient beter dan die bitch. Sam sluipt naar een ander bankje dichterbij zodat we kunnen horen wat ze zeggen maar wel dat ze ons niet door hebben. Thies gaat zitten op het bankje schuin tegenover ons en Claire gaat naast hem zitten en gooit haar benen op die van Thies. EUHG wat klef. ik weet het ik ben zelf soms ook een beetje klef maar ik ga niet als een of andere hoer mijn benen over die van Rick gooien dat is gewoon raar. het lijkt erop dat Thies niet heel blij is met haar actie want hij duwt haar benen van zijn schoot af en kijkt haar nogal serieus aan. ze kijkt een beetje geschokt, lekker voor der. zal der leren mij uit te schelden terwijl je met mijn broer bent. Thies begint te praten. ik kan niet alles verstaan maar zo klinkt het: "Claire waarom heb jij zo een hekel aan ...... ik kan het....... het is helemaal niet normaal als je een relatie hebt om over zijn of haar ......." Meer kon ik niet verstaan. Claire begint bedroefd voor zich uit te staren. na een tijdje opent zij haar mond om toch maar een reactie te geven. haar stem is harder en scheller waardoor ik het wel helemaal kan verstaan. "Thies ik wilde je niet kwetsen, ik bedoel ja je zus is een enorme slet ik bedoel wie appt er nu met 10 jongens tegelijk terwijl ze een vriendje heeft ik bedoel dat doe je gewoon niet. en heb je haar kleding gezien maar sorry hoor maar als je je zo sletterig kleed vraag je er ook gewoon om om slet genoemd te worden. en Rick gebruikt ze alleen maar om populair te zijn ik bedoel dat zie je toch ze hoort helemaal niet populair te zijn zoals ik ze hoor gewoon bij die kneusjes zoals Samantha enzo. echt hoor ik snap niet hoe zo een slet jou zusje kan zijn." echt waar ik kan haar wel wurgen. ik wil opstaan om er iets aan te gaan doen maar ik word tegen gehouden door Sam. "Waarom houd je me tegen?" sis ik naar Sam. "Thies moet dit zelf afhandelen." Krijg ik als antwoord en misschien is dat inderdaad wel het beste want ik zie de ogen van Thies donker worden. Hij is echt kwaad.


heei peepzz 

ja we zijn er weer en gaan weer net zo posten als we normaal deden.

ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden.

vergeet niet te stemmen en te reageren.

lots of love 

XX Rosa

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu