22. Sam

15 1 0
                                    

belangrijke AN op het eind!!!!


'Wat doe jij hier?' Schreeuw ik.

Voor de deur staat Claire. Ze staat met tranen in haar ogen. 'I-i-k-k...,' zegt ze. Ze heeft haar armen om haar heen geslagen maar ik kan zien dat haar shirt kapot is. 'Kom eerst maar even binnen,' zeg ik. Ik loop samen met Claire naar binnen en zet haar daar op een stoel neer. 'Thies kun je even een glas water brengen!' schreeuw ik naar de beneden. Even later komt Thies de de kamer binnen lopen met een glas water in zijn hand. Vragend kijkt hij mij aan. 'Leg ik zo wel uit. Weet het ook niet precies. Ik ga even naar Kim.' Ik loop naar Kim en zie nog steeds tegen de muur aan zitten. 'Gaat het?' 'Waarom liet je haar binnen?' 'Zie hoe ze er uit ziet. Je kan haar moeilijk naar buiten sturen.' Ze knikt. 'Maar verwacht niet dat ik tegen haar praat.'
Ik loop terug naar Claire. Ze is ondertussen een stuk rustiger geworden en heeft een deken om haar heen geslagen. 'Wil je vertellen wat er gebeurd is?' Ze knikt.

Flashback Claires POV
Ik loop door straat van Kim en Thies. Ik voel me schuldig wat ik gedaan heb. Ja Rick is leuk, maar zo leuk als Thies? Nee, hij is en blijft perfect.
Ik word uit mijn gedachten gerukt door een hand om mijn pols. Ik kijk op en zie een man staan. Hij trekt me een steegje in en ik probeer los te komen. Het lukt niet. Voor ik het weet lig ik op de grond en wordt mijn t-shirt kapot gescheurd. De man zit mijn zijn kruis precies boven mijn knie. Ik beweeg mijn knie heel snel en kort naar boven. Door mijn actie valt de man boven op mij. Snel duw ik de man van mij af en ren ik het steegje uit. Waar moet ik heen? Naar Thies. Ik ren naar het huis en bel aan. Snel sla ik mijn armen om mijn middel. Thies doet open. Hij zal het niet begrijpen. 'Ik kom voor Kim,' zeg ik. 'Ze is boven. Ze wil je denk ik niet zien. Je hoort vanzelf waar ze is.' Nadat hij dat gezegd heeft loopt hij weg

POV Sam
Ze heeft haar t-shirt nog steeds aan. Ik loop naar mijn tas. In mijn tas heb ik namelijk extra kleren zitten. Ik pak er een shirt uit en geef hem aan Claire. Ze kijkt me verbaasd aan. 'Daar is de badkamer. Je kan je daar omkleden,' zeg ik terwijl ik wijs naar een van de deuren in de kamer.

Heei peepzz,

Rosa hier, ik wil even sorry zeggen voor het feit dat ik 3 keer niet heb gepost. ik had het gewoon enorm druk. we zijn er ook achter gekomen dat deze dagen ons gewoon niet goed uitkomen dus hebben we besloten dat we vanaf nu op maandag en vrijdag gaan posten. ook wil ik graag weten of jullie een Q&A willen of dat we aan het eind van elk hoofdstuk een vraag stellen.

XX Rosa

2 different worldsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu