In Love With A Stranger

204 6 0
                                    

Jag bara stirrar på denna fantastiska snygga man som stirrar tillbaks. Vi går närmare varandra,och sedan är vi en halv meter ifrån varandra. Vi stirrar på varandra men vi säger inget. Hans vältränade kropp och ahh! Han går närmare mig utan att säga någonting och kysser mig. Sedan drar han med mig hem och lägger mig i min säng,sedan böjer han sig ned och kysser mig. Mitt i kyssen försvinner han och jag vaknar.

Hur kunde jag glömma att inte stänga gardinerna igår? Jag gick upp och började fixa mig. Det var måndag och alla jag känner vet att måndagar är min sämsta dag,but you just have to face it. Jag gick till min garderob och valde kläder. Jag gick till badrummet och sminkade mig. det innehöll bb-cream,puder och mascara. Ganska enkelt. Jag drog på mig ett par svarta jeans och en vit stickad tröja. Jag satte upp mitt långa blonda hår i en hög toft,sedan går jag och drar på mig en jeansjacka och mina vita converses och går till skolan. Jag brukar inte äta frukost.

Hur kunde jag vara försenad till skolan? Jag som hade varit så snabb.. Jag fattar inte.. Jag skulle börja 9:30 och klockan var 9:40. jag sprang in i skolan till mitt skåp. Det var helt öde. Kanske mågra försenade lärare men annars var det ingen i korridoren. Jag hämtade mina böcker och sprang till klassrummet,gick in.

" Förlåt att jag är sen.. " sa jag

" Det är okej,du kan sätta dig där " . Läraren pekade på en plats brevid en kille. Jag gick motvilligt och satte mig.

1 timma senare

Jag sprang till nästa lektion och krockade in i en kille. Åh,han.. Det är killen jag ska ha lektion med nu.

" Åh,förlåt.. " började jag

" Adrian " sa han

" Nellie " sa jag

Vi gick tillsammans till lektionen.

" Hey,vill du komma på fest ikväll? " sa han

" Öhm,visst,vart? "

" Hos mig "

Dagen går fort som attans och sedan står vi där,påväg till festen.

-----------------

Detta blev en väldigt seg början,men jag lovar att nästa kapitel kommer att bli bättre!

Puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now