Jag vaknade och öppnade ögonen. Där låg Kevin.. Så fin han är.. Hans fina kindben och hans kropp.. Så himla fint. Jag bestämde mig för att gå och dusha. När jag reste mig upp vaknade han.
" Hej,får jag dusha med dig? " frågade han och avfyrade ett sexigt leende.
" Sure " Sa jag och log mot honom. vi gick mot dushen. Jag lät kläderna falla till golvet och han gjorde likaså. Jag klev in i dushen och han smekte min nakna rygg. Jag rös först av hans beröring,men sedan slappnade jag av. Han klev tillslut in i dushen och han hjälpte mig att massera in schampoo och balsam. Jag vände mig om och började kyssa honom. Han besvarade kyssen och jag öppnade min mun så att han skulle veta att jag ville hångla. Så han gjorde detsamma och sedan stod vi där,med tungorna i varandras munnar. Sedan efter ett tag gick vi ut ur dushen.
" Babe vill du gå på fest? " sa han
" Sure.. B.. babe.. " sa jag och jag kände hur mina kinder blossades upp. Han nickade och jag sprang mot.. Åh juste kläder..
" Öhm.. Kevin.. kläder kanske..? " sa jag och log.
" Aa,du kan låna av min mamma,ta vad du vill " sa han. Jag nickade. Jag började rota i hennes garderob och fann sedan en bh och en trosa,sedan hittade jag en svart kort klänning. Jag började fixa mitt smink,så jag gick till badrummet där jag hittade vääldigt mycket smink. Jag tog fram bb cream,mascara och läppglans. Sedan gick jag tillbaks till garderoben och valde ett par skor. Det blev ett par väldigt hööga svarta klackskor. Sedan torkade jag mitt hår och lockade det lätt,sedan la jag håret mot mina axlar. Jag började gå mot hans rum. Jag ställde mig i dörröppningen och harklade mig,sedan kollade han upp.
~~ KEVIN ~~
Åh herrejävlar,jag tror inte att man kan vara mer sexigare! Klänningen,håret,sminket,allt. Hon var så perfekt. Allt jag kunde göra var att stirra på henne. Hon var så sexig..
" Perfekt.. " var det enda jag fick ur mig.
~~ VICTORIA ~~
" Perfekt.. " sa han. Jag stod helt förstelnad och jag kunde inte röra mig. Det kändes som om någon just hade sprutat ned mig med is eller något.. Jag blev varmare när han rörde mig på ryggen. Sedan kysste han mig. jag besvarade kyssen och sedan gick vi mot dörren. Jag stannade rakt framför hans motorcykel.
" Jag.. Jag vill inte.. " sa jag.
" Vill du komma dit eller inte? " frågade han och log.
" Jo " sa jag och log tillbaks. han hjälpte mig att sätta på hjälmen och sedan satte han sig,och jag satte mig efter. Sedan höll jag om hans midja. Hårt.
Vi kom fram till ett stort hus. Det var svart. Helt svart. Vi gick in och såg en del killar. Hela nedervåningen var full av personer.Det var tjejer och killar som jag inte ens kände. Jag sträckte ut handen för att ta hans hand,men han var inte här. Jaja,jag fick klara mig själv.. Jag började gå mot vardagsrummet. Vid väggen stod en kille,som var så snygg. Han såg mig och kom fram till mig. Han gav mig ett glas med.. Votka?! Jag var inte ens 15.. Skulle jag? Jag tog emot glaset långsamt,sedan drack jag det. Den bäska smaken forsade igenom mig. Jag började gå mot baren och be om votka.
" En votka " sa jag.
" Är inte du lite för ung för votka? " sa han.
" Nej " sa jag med en stadig röst.
--------------------
Så,nu är detta kapitel ute.
Har inte skrivit på ett tag för att jag har haft väldigt mycket att göra i skolan,prov och sånt,dvs för att jag inte orkade och hade ingen skrivlust.
Kapitlet blev lite segt men det blir bättre i nästa kaptitel!
Tack för alla läsningar och votes,blir så glad!
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Storie d'amorejag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...