Kapitel 18

73 6 3
                                    

Jag gick mot köket. Klockan hade redan hunnit bli 12 så jag skulle ut på en promenad. Jag tog och satte på mig mina Nike Air Max skor och en tunnare jacka.

" Kevin,jag går ut på promenad,vill du följa med? " ropade jag.

" Nej tack,men ha det så trevligt " sa han sarkastiskt.

" Men var försiktig.. " sa han sedan med allvar i rösten.

" Jaa då,jag kommer runt 1 " sa jag och tog tag i ett rött saftigt äpple och gick ut.

Den varma luften träffade mig,även om det bara var 15 grader i slutet av augusti. Jag började gå runt kvarteret,sedan gick jag mot centrum. Jag satte på ' Bruno Mars Young wild girls ' och gick sedan tillbaks. När jag hade börjat närma mig kvarteret igen så var jag så inne i musiken och kollade inte,så jag typ krockade i någon.

" Oj.. Hehe.. förlåt.. " sa jag och kollade upp. Min mamma. Hon stod rakt framför mig. Just nu ville jag bara stampa och skrika på henne,att hon bara lämnade mig. Jag kan bannemig inte fatta att hon bara kommer hit.. Så jävla freaking sjukt..

" VAFAN! " Skrek jag åt henne.

" HUR FAN KUNDE DU GÖRA SÅ MOT OSS?! " Skrek jag med gråten i halsen.

" Jag visste inte vad jag skulle göra,ni skulle säkert ändå.. " sa hon men jag avbröt henne.

" Vafan,vi höll på att förlora huset för att den jäveln inte betalade räkningar,vi fick äta mögliga saker och tillsist hade vi vårat eget skafferi med mat! Han slår mig,och nu vettejagfan vart Jake har tagit vägen,jag har bott hos en kille som heter Kevin! " sa jag argt.

" Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag hamnade i fängelse för att lämna mina barn ensamma med honom.. " sa hon.

" Hur fan kan du vara lugn?! Visste du att jag bara är ett misstag?! Jag skulle inte ens ha funnits och då skulle du inte ha några jävla barn att ta hand om!! " skek jag.

" Gumman.. Lugna dig.. det är inte så farligt som det.. " sa hon men jag avbröt henne. Igen..

" Kalla mig inte det! Jag hatar dig! " skrek jag och ploppade in mina hörlurar i mina öron. Jag hörde hur hon ropade efter mig. Jag lyssnade inte. Sedan när hon sprang fram till mig så slog jag bort hennes hand från min axel och började springa mot Kevins hus. Jag hade tydligen inte slutat gråta eftersom jag kände hur tårarna droppade ned i min bh. Jag började gråta ännu mer. sedan när jag kom fram till huset,öppnade jag dörren och stängde den med en smäll. Jag gled ned på golvet och brast ut i gråt,sedan hörde jag trappsteg och sedan höll Kevin om mig.

~~ KEVIN ~~

Jag hittade henne liggandes på golvet. Jag tog tag i henne och lyfte upp henne. Jag gick upp för trapporna och la henne i min säng. Jag kollade på henne och hon kollade på mig. Jag såg rakt in i henne nu röda ögon. Hon måste ha gråtit mycket..

" Jag såg min mamma,jag pratade med min mamma,jag skrek åt min mamma,jag sprang ifrån min mamma.. " Sa hon emellan snyften.

" Shh,gråt inte " sa jag mjukt. Jag kysste hennes läppar mjukt. Hennes läppar var så fylliga.. Så fina.. Sedan föll vi i jup sömn..

-------------------------------

Såå glad för alla votes och läsningar,tack guys!

Vad tycker ni om berättelsen?? Släng gärna in en komentar då och då. Tack!

Ska skriva ett till kapitel imorgon ( Torsdag 27/2 ) som blir spännande,fast tyckte att detta kapitel var livfullt men kort.

Aja puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now