kapitel 20

65 5 1
                                    

Jag hade nu drukit en massa.. Det började göra mig yr,så jag slog mig ned i soffan. Jag satt där ett tag och började resa mig upp och gå ut. När jag gick ut mötte jag Kevin,med en annan tjej. Han kysste henne omsorgsfullt,sedan märkte han mig och släppte taget om henne.

" ÄR DET DÄRFÖR DU VILLE GÅ PÅ FEST?! " Skrek jag åt honom.

" Förlåt,det var inte.. " sa han men jag avbröt honom.

" Fan ta dig,Kevin " sa jag. Sedan sprang jag därifrån. Jag kände hur mina ögon tårades och rann ned på halsen. Jag ville bara lägga mig och dö. Jag sprang. Jag visste inte vart jag skulle springa,jag ville bara bort. Bort från Kevin. Bort från allt och alla. Jag sprang runt kvarteren och stannade. Jag såg ett gäng killar,äldre än mig. De hörde mig komma och de stirrade på mig. Jag var alltså het,full och halftlevande för dem. De kom mot mig och den ena kom fram till mig. De andra jublade bara.

" Kom hit,sötnos " sa han. Jag var tyst,jag kände hur några tårar rann ned för min kind.

~~ KEVIN ~~

" Fan ta dig,Kevin " sa hon. Hon började springa ifrån mig. Hag stod där,helt tyst tills Sarah kom fram till mig. Hon tog mig på axeln,och jag slog bort hennes hand. Hon kollade på mig storögt med tårar i ögonen.

" Jag älskar henne " sa jag och pekade på en bild där Victoria var på.

" Jaha.. " sa hon. Jag gick ifrån henne. Vad annars skulle jag göra? Jag älskar Victoria. Hon är mitt liv,mitt allt. Jag bestämmer mig sedan för att gå och leta efter henne,hon kan inte ha hunnit så långt..

~~ VICTORIA ~~

Jag ligger där på marken och försöker göra motstånd. Jag lyckas inte så bra och han sparkar mig i magen. Jag viker mig dubbel och ramlar ned på marken. Killen skrattar. Han sätter sig på mig,så att jag får svårt att andas. Jag tar några jupa andetag innan jag gör det. Jag slår honom. Jag kollar ned på mina blodiga knogar,iallafall lite blod,och känner en tår rinna ned. Innan jag vet ordet av det så har han kommit upp på fötter och satt sig på mig. Nu får jag en knytnäve i ansiktet. Kul. Jag hör hur han drar ned sina byxor och försöker dra ned mina. Jag håller emot,sedan hör jag någon ropa. Först tror jag att det är någon av killarna,men till min stora förvåning,är det Kevin. Igentligen ville jag alldrig se honom igen,men jag var ju tvungen..

---------------------------

Ett till kapitel,vad tycks??

Ett till kapitel kanske kommer idag!

Puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now