" Oj, förlåt, det var inte meningen att.. " sa jag men blev avbruten med en kyss. Jag blev nu väldigt förvånad.
" Du förtjänar den " sa han och log. Jag log också.
" Tack " viskade jag.
" Tror du att jag kan stanna här ett tag? " sa jag.
" Gärna " sa han med ett retfullt flin. Vi gick och satte oss i soffan, vi skulle kolla på film. Vi bestämde oss för ' hunger games ' . Filmen började och utan att tänka mig för, borrade jag in ansiktet i hans axel. Han drog handen runt min midja. Mitt i filmen började jag storgråta. Jag började bara gråta. Han pausade filmen och gick upp,sedan kom han med en bunt näsdukar. Jag log mot honom och han log tillbaks. Sedan satte han på filmen. Efter 1, 5 timmar så var filmen slut. Pappa hade tvingat mig att gå till skolan, eller jag vet inte, jag tror inte att han bryr sig tillräckligt. Vi gick upp mot hans rum. Jag la mig ned i hans säng och han la sig ned brevid mig. Han drog hans hand genom mitt långa blonda hår. Jag tror att jag har ärft det från min mamma. Jag vet bara att hon var väldigt ung när hon födde mig och min bror. Han la sedan sin hand runt min midja och sedan somnade jag.
~~ KEVIN ~~
Nästa morgon skulle hon till skolan. Jag var ledig. Jag trodde inte att stadens snyggaste tjej skulle gå med mig. Visst, hennes familj hade inte varit glada på ett tag. Jag visste att något skulle hända henne. Hon började gå hemifrån. Jag sa till henne att smsa mig om det var något. Sedan gick hon.
~~ VICTORIA ~~
Jag hade nu börjat gå mot skolan. Ju närmare jag kom desto fler blickar. Jag hatade blickarna. Jag skulle hämta böcker i mitt skåp, så var det en lapp i mitt skåp. Det stod ' Du behöver inte gå här. Du är ett missfoster och ingen gillar dig. Gå och dö! ' . Jag kollade runt skräckslaget, sedan la jag lappen i fickan och tog böckerna. Jag började gå mot klassrummsdörren, jag funderade på att vända och springa hem till Kevin. Men jag gick in. Jag hade varit där i 1 minut och alla gav mig blickar endå. Och sedan skrattade de och snackade bakom min rygg. De tror att jag inte ser och hör. Men det gör jag. Dagen flöt på, trots alla blickar. Jag började gå hem. Sedan kom en kille i klassen, jag tror han hette Linus.
" Vad vill du?! " sa jag.
" Jag vill ha dig " sa han.
" Jag vill ha dig nu " upprepade han. Jag kände hur mina ögon tårades och jag sprang till Kevins hus. Jag sprang och sprang, tillslut visste jag inte om jag ville lägga mig ned och dö eller om mina ben kommer att orka bära mig. Men tillslut kom jag fram till Kevins hus. Jag sprang mot dörren och låste upp dörren. Jag stängde dörren och gled sedan ned för väggen. Jag hörde hur Kevin kom springandes ned för trappan. Han kollade på mig.
" Vad har hänt? " frågade han. Jag gav honom lappen som jag hade lagt i fickan.
" Det.. Det var en kille som sa.. " sa jag sedan skräckslaget och tog en paus.
" Det var en kille som sa att han ville ha mig " sa jag och brast ut i gråt. Han satte sig brevid mig och drog sin hand genom mitt hår, sedan torkade han bort tårarna med hans tumme.
" Jag kommer snart.. " sa han och jag kollade på honom.
" Vad heter han? " frågade han innan han öppnade dörren.
" Linus " sa jag.
" Jaha, han " sa han och smällde sedan igen dörren.
------------------------------
Spännande och långt kapitel!
Hoppas ni tycker om det!
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Romancejag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...