Nu hade vi kommit fram till festen. Det var ett stort vitt hus och det var redan mycket liv. Vi gick in och mötte några av hans såkallade ' polare ' .
" Tja broor! " sa adrian
" Tja! " sa en av dem.
" Är detta bruden? " frågade en av dem som stod längst fram.
" Japp " sa han
Adrian hade alltid blicken på mig, även om han var längre bort. Jag dansade till musiken och senare kände jag att någon satte sina händer på min midja och började kyssa mig i nacken. Jag trodde det var Adrian men när jag vände mig om var det inte Adrian, utan han som hade frågat Adrian om jag var hans brud. Han drog mig mot väggen, och jag kände hur oron växte inom mig. Jag rös till av hans beröring på mina läppar, med hans läppar. Jag drog mig ur kyssen.
" Det.. " började jag innan han avbröt mig.
" Sluta, bara.. Häng med.. " sa han
" Varför? " sa jag.
" Du är så snygg idag " sa han. Jag märkte att han flörtade med mig, troligtvis för att jag var gravid.
" Sluta stå.. " började han och jag såg hur Adrian kom springandes mot mig.
~~ ADRIAN ~~
Jag iaktog Isac och Nellie. Jag gick med snabba steg mot dem,jag såg ju att Nellie hade förökt att stå emot ett par gånger,så jag hade ingen anledning till att vara sur på henne. Rättare sagt,jag gick fram mot Isac. De båda verkade ha sett mig,Nellie log brett mot mig och Isacsåg ut som en rädd katt eller nånting sånt. Jag gick raka vägen mot Isac. Jag började med ett par örfilar och sedan slog jag honom rakt i ansiktet med knogarna. Man såg hur en blåtira började växa fram och han såg riktigt rädd ut. Han hade en massa sår i ansiktet och blåmärken också. Jag sparkade honom på smalbenen så att han ramlade mot marken,men sedan reste han sig upp och gav sig på mig. Han slog mig med nävarna mot ansiktet. Jag hann inte ta emot slagen eftersom det gjorde så ont och det gick väldigt fort. Det började växa fram en blåtira på mog också. Jag försökte slå emot honom men mina armar orkade inte. Han tog ett fast grepp om min tröja,och höll mig i luften i ett par sekunder. Sedan släppte han mig. Jag landade livlöst på marken och han sparkade till mig mellan benen och stampade i min mage,sedan blev det svart.
~~ NELLIE ~~
Jag bara såg på Adrian. Han var helt livlös och han hade blåmärken och skråmor över hela kroppen. Jag sprang med honom till hans bil. Jag la honom i baksätet och jag satte mig fram. Jag hade tagit några billektioner men jag hade inte fått mitt körkort. Jag rörde ratten långsamt medans jag satte in nyckeln och körde mot sjukhuset. Det tog typ en timme att åka till närmaste sjukhus. Jag åkte in till akutavdelningen och förklarade vad som hade hänt.
" Hej,öhm,det är ett akutfall. Min pojkvän råkade ut för etts lagsmål och fick stryk " . Jag visade skråmprna som han hade fått och vi gick upp mot ett rum där han skulle få lugnande och hans panna,haka och kinder skulle sys,sedan skulle han vakna upp. Jag gick runt i korridoren,orolig ifall han inte skulle vara sig själv. Nån läkare kom ut från hans rum och gick mot mig.
" Han har fått lugnande nu och han kommer att vakna upp om 15 minuter ungefär. " sa han och jag nickade. Jag gick in i hans rum,sköt den andra sängen som låg brevid,och la mig ned under täcket. Jag ville ju att han skulle vakna med mig,inte sant? Jag kröp ned under täcket och la min hand runt honom. Jag somnade när huvudet landade på kudden.
~~ ADRIAN ~~
Jag vaknade. Vart var jag? Jag öppnade ögonen och det första jag såg var Nellie. Hon låg och sov brevid mig. Det andra jag såg var ett vitt rum,det måste ha varit sjukhuset. Jag stirrade på henne,sedan kysste jag henne. Hon vaknade och kollade på mig.
" Se vem som har vaknat " sa jag med ett flin.
" Jaa " sa hon och skrattade. Jag kände smärtan som kom igenom min kropp och rörde med fingret på pannan.
" Aj " sa jag
" Rör inte " sa hon allvarligt.
" Adrian.. " började hon men jag hyshade henne
" Shh " Sa jag.
~~ NELLIE ~~
Jag reste mig upp och gick mot badrummet. Jag hade sovit i mina kläder och jag behövde verkligen ta en dusch.
" Vill du ta en dusch? " frågade jag
" Mer än gärna " sa han med ett flin. Vi gick mot badrummet och klädde av oss. Vi ställde oss i duschen och jag lät det varma vattnet styka sig över min rygg. Han smekte mig och pussade mig i nacken. Jag vände mig om och kysste honom. Jag öppnade min mun lite och visade att jag ville hångla,så han gjorde detsamma. Vi stod där ett tag och hånglade innan det knackade på dörren.
" Ja? " frågade han
" Duschar du? " frågade hon
" Ja,kan du lämna mig ifred ett tag? " frågade han
" Visst " sa hon och gick. Vi överigick till hångel.
" Adrian..? " sa jag
" ja? " sa han
" Vi ska till läkaren nästa vecka,jag ska kolla magen,du följer med " sa jag
" Ja då " . Vi gick sedan ut ur duschen och han kysste mig i en passionerad kyss,innan han klädde på sig. Jag gjorde detsamma.
" Adrian,vem var den där killen? " sa jag
" Isac " sa han med en kall blick. Jag kysste honom och han besvarade kyssen,innan vi gick ut ur badrummet.
" Vi måste verkligen hem " Mumlade han och jag nickade. Vi stack ned till hans bil,men han kunde inte köra så jag fick sätta mig vid ratten.
" Vem tog mig hit? " frågade han
" Jag " sa jag och kysste honom. Vi åkte hem till honom nu.
------------------------------
Tack för rösterna på förra kapitlet!
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Romancejag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...