Jag vaknade. Jag som trodde att jag aldrig skulle vakna. Jag var i ett pojkakigt rum,antagligen var det Jakes rum. Någon kom in,Kevin. Han hade shorts på sig. Bara shorts. Hans överkropp var bar och riktigt snygg. Han märkte att jag var vaken,så han gick närmare. Han strök sin hand genom mitt hår.
" Godmorgon " viskade han tyst.
" Godmorgon " viskade jag tillbaks.
" Varför,varför Victoria? Varför? " sa han sedan. Han drog sin hand genom sitt hår och reste sig upp. Han började gå fram och tillbaks. Jag ställde mig upp,men mina ben var darriga. Jag gick mot honom och kysste honom.
" Det.. Det är okej kevin.. " sa jag.
" Nej,det är det inte! Du tar droger! " sa han förtvivlat.
" Ja,jag tog.. " sa jag men jag blev avbruten.
" Vad är det? Vad är det så att du tar droger?! Är det jag?! Ja klart det är jag " mumlade han.
" Jag är ett misstag " sa jag och fångade hans uppmärksamhet igen.
" Vadå du är ett misstag? " sa han.
" Jag var inte planerad.. Det var bara något som hände.. " sa jag.
" Nej,du är inget jävla misstag. Annars skulle vi inte träffats! " sa han.
" Sedan dricker min pappa och min bror är spårlöst försvunnen! " sa jag och började brista i gråt.
" Shh " sa han och la fingret över mina läppar. Han tryckte mig mot sin bröstkorg och började gunga mig. Jag lugnade ned mig efter ett tag.
" Vi hittar din bror " sa han och lät väldigt självsäker och stark. Jag var dock inte lika stark. Jag hade förlorat all min starkhet inom mig,det var bara en plåga. Jag var inte självsäker häller,det hade jag också förlorat. Det enda jag inte förlorade var rädslan.. jag var så rädd för att bli lämnad ensam...
~~ KEVIN ~~
Jag höll om henne. jag skulle skydda henne. Ingen förutom jag skulle få röra henne. Jag vet att min mamma och hennes pappa var ihop,att det var därför hennes föräldrar gjorde slut. Min mamma hittade honom på den där otrohets sajten. Hon heter Sabrina.
~~ SABRINA ~~
" MER VI ÄR INTE 20 LÄNGRE! " skrek jag till Jack.
" SURE BABE " sa han och tog ett bloss från cigarren.
" Vet du vart min son är,öhm,Kevin? " frågade jag honom. Jag hade nästan glömt bort namnet.
" Jag tror att min dotter var med någon som hette Kevin.. " sa han. Åh,herregud,hade han gått och förälskat sig i den tjejen?! Åh gud hon är så oduglig!! Jag kan inte förstå hur han kan göra såhär mot mig!!
" Du,jag ska bara ringa ett telefonsamtal.. " sa jag och han nickade.
Piip piip.
" Hallå? " sa han.
" Hej kevin,det är mamma " sa jag.
" Hej har du det bra på affärsresan? "
" öhm,aa,jättebra! Fast sitter inne ganska mycket på kontoret så.. "
" Haha "
" Har du någon hemma? "
" Öhm,ja,jag har några polare hemma bara "
" Okej,har du någon tjej? Hemma? "
" Inte än.. "
" Okej men nu ropar min chef puss! "
" Vad sa han? " sa han.
" Han sa att han hade några polare hemma.. " sa jag.
" Okej,men det är ju posetift! " sa han.
" Mhm.. " sa jag.
----------------------------------------------------------------------------
Haha förlåt för ett dåligt kapitel men är så sjukt glad för alla votes och läsningar! Guud jag är i himlen tror jag..!
Aja men ska försöka att upptadera igen idag,så håll utkik!
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Romancejag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...