Kapitel 15

71 4 0
                                    

~~ KEVIN ~~

Jag gick bestämt ut ur huset. Jag hörde henne gråta när jag var vid grinden till vårat hus. Jag visste vart jag skulle hitta Linus. Jag skulle hitta honom vid skateboard banan. Och jag hittade honom där. Jag och han hade varit vänner en gång i tiden men han dissade mig och började vara med alla coola och de snyggaste tjejerna. Jag gick bestämt mot Linus och möttes av en skärrad blick. Jag började slå ned honom. Jag tog knytnävarna mot hans ansikte. 2 blåtiror började bildas och sedan hade han börjat blöda näsblod. Han hade 2 sår vid munnen också. Jag knäade honom och sparkade honom mellan benen. Jag tog tag i hans krage och tog upp honom mot väggen.

" Du ska varken tänka, se eller röra Victoria " sa jag sedan bestämt och argt. Sedan släppte jag honom och gick därifrån med snabba steg.

~~ VICTORIA ~~

Jag hade rest mig upp från golvet och sedan satt mig i varsagsrummet. Jag grät fortfarande. Jag trodde inte jag skulle överleva, jag skulle bara lägga mig ned och dö. Jag hade bara Kevin och Jake. Juste, Jake. Jag drog upp min mobil och kollade ifall någon hade ringt. Nix. Jag ringde Jake men han svarade inte. Jag ringde igen och sedan hörde jag en dörr som öppnades och stängdes. Kevin. Jag sprang mot hallen och kramade honom. Han kramade mig tillbaks, sedan började han kyssa mig. Jag besvarade kyssen som övergick till hångel. Vi gick upp mot hans rum. Jag tog av hans kläder så han bara stod i boxers. Han tog av mig kläderna och kastade dem i en hög på golvet. Jag märkte då att jag bara stod i bh. Jag kysste honom medans han tog av mig min bh, sedan trosorna. Jag tog av honom hans boxers, och nu var vi båda nakna. Vi kröp ned under sängen. Jag la mig på rygg och han la sig lätt över mig.

" Vill du? " frågade han och jag nickade. Han rullade in skyddet och kysste mig medans. När han hade fått på sig skyddet, så tryckte han lätt in sig i mig. Jag fick fram ett litet stön. Jag var iallafall inte som min mamma, att bli på smällen och sedan lämna mig och min bror. Jag stönade lite mer och det blev svettigare. Sedan la vi oss ned och jag somnade i hans famn.

-----------------------

Tack tack för alla votes!

Har kommit in i historian mer nu när det är andra personer och så menmen!

Långt kapitel,kommer bli lite mer spännande i nästa kapitel hoppas jag.

Puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now