Han kommer springandes mot mig. Han kollar på mig,sedan schasar han iväg dem. Han drar ut en hand för att hjälpa mig upp. Jag ger långsamt handen till honom. Han drar upp mig med skakiga ben,sedan går vi till hans bil. Han sätter mig försiktigt i passagerarsätet,sedan sätter han sig brevid mig. Han stryker mitt ben lätt. Jag hoppar till och det gör ont. I hela kroppen faktist,men det svider i benet. Jag kniper ihop ögonen och sedan känner jag hur han drar mig till honom. Jag följer ju såklart med,han var min enda chans. Han släpper mig och startar bilen. Sen kör han till hans hus. Han stannar bilen,går ut och går till den andra sidan. Han öppnar dörren och kysser mig lätt på pannan. Jag sjunker in i hans famn och han bär mig mot dörren. Jag känner mig så trött på livet..
~~ KEVIN ~~
Jag låser upp dörren,fortfarande med mig i famnen. När jag kommer in ser jag någonting som inte är bra,nämligen mammas jacka och skor. Jag står helt förstelnad och vet först inte vad jag ska göra av henne. Antagligen sover mamma så jag smyger in och hämtar lite grejer,sedan går vi mot bilen igen.
" Vad är det? Varför går vi tillbaks? " frågar hon förvirrat.
" Min mamma är hemma " säger jag då och hon hoppar upp ur min famn. Hon ställer sig upp men ramlar nästan,så jag får bär henne ändå. Jag sätter ned henne och sätter mig i bilen. Jag vet precis vart vi ska vara.
~~ VICTORIA ~~
Han låser upp och stannar. Han lämnar mig vid väggen,springer till köket och hämtar något. Sedan tar han upp mig i hans famn.
" Vad är det? Varför går vi tillbaks? " frågade jag när vi hade gått ut.
" Min mamma är hemma " sa han. Okej,spoola tillbaks nu,var hans mamma hemma?! Ånej,detta var ju inte kul. Var inte hon i New York på affärsresor?! Aja.. Han fixar det.. Tror jag.. Han kör iväg,mot motorvägen. Jag blir rädd och kollar på honom,sedan lägger han hans hand på mitt lår. Jag ler och han ler också.
----------------------
Sådär,nu är detta kapitel ute. Kommer bli ett till kapitel idag. Och några till kapitel under helgen.
Kommer ha väldigt fullt upp i skolan så kommer lägga till kapitel på helger och Fredag&Tisdagar.
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Romantikjag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...