Kapitel 23

60 4 0
                                    

Jag vaknade nästa morgon av att någon brummade med en motorcykel,som om det var meningen att hen skulle väcka mig. Jag kollade åt höger,där låg min kille. Min kille som kallades Kevin. Snygg och allt,dock lite jobbigt att han inte berättade för mig om den där tjejen,men han skulle ju avsluta det.. Aja jag litar på honom. Jag drar min hand genom hans hår och kysser honom sedan. Han vaknar inom några sekunder och stirrar på mig. Jag ler och han drar in mig i hans famn medans han kysser mig mjukt.

Vi går mot köket och ska fixa lunch,eftersom att klockan är 12:05.

" Heyy kan vi inte åka och äta nånstans? " frågar han och jag nickar. Vi sätter oss i bilen och min mobil ringer. Jag gör ett tecken till Kevin att han inte kan köra än.

" Hej.. " säger mamma.

" Varför ringer du hit? " frågar jag med en arg stämma. Jag hör hur hon snyftar till på andra linjen,men hon får faktist skylla sig själv.

" Varför ringer du hit?! " säger jag igen.

" Jag saknar dig! " skriker hon i andra linjen. Jag håller fortfarande telefonen vid örat och hör henne flåsa.

" Vafan,vem var det som valde dethär?! " skriker jag åt henne.

" Det var din pappa " säger hon. Bullshit.

" Vafan,vi båda vet att det inte är pappa som är problemet! " skriker jag åt henne.

" För.. " säger hon innan jag lägger på. Jag menar det,får jag chansen,dödar jag henne,helt klart. Kevin kollar på mig med storögda ögon. Jag känner hur en efter en tår börjar rinna ned för mina kinder. Han kramar om mig och kysser mig lätt,sedan släpper han taget och startar motorn. Jag känner hur hans hand är på mitt lår. Jag har på mig ett par kortare shorts och ett linne där det står ' Always Bee Yours ' . Mina skador sen den kvällen hade läkt fort så jag kunde gå såhär. Mitt smink bestod av mascara,bb cream och en snygg brun sotning. Han svängde in mot Borås Centrum. Vi gick in genom ingången. De flesta kollade på mig och Kevin spände en arg blick på var och en som kollade på mig. Jag kände mig.. Trygg.

Vi gick in på McDonalds. Jag tog en McFeast och cola light och Kevin tog en McBurger och cola + en stor pommes som vi skulle dela på. Vi satte oss i den stora salen vid ett bord för 4. Han satte sig brevid mig och la sin hand på mitt lår. Han kysste mig och jag la mina armar runt hans nacke och besvarade kyssen. Sedan började vi äta.

En kvart senare så var vi klara,vi hade både ätit och hånglat. Vi gick upp mot bion och bestämde oss för att kolla på en ny romantik film som heter ' Always bee mine ' . Vi köpte en stor popcorn och 2 mellan color,en vanlig och en light till mig. Såklart fick vi rabbat eftersom att alla avgudade Kevin här,alla tyckte att han var så snygg. Han hade på sig ett par svarta jeans och en vit tröja där man kunde se hans sexpack. Vi gick in och satte oss i salen,och tro det eller ej,vi var ensamma. Faktist helt ensamma. Vi satte oss på rad 5,nånstans i mitten. Han höll på med mitt hår när filmen hade börjat. Jag orkade inte mer,jag var bara tvungen att röra honom. Vi sprang upp högst upp,för att göra det. Jag mindes att jag hade lagt ned skyddet i min väska. Vi började slita av varandras kläder,tillslut var vi bara i underkläder. Jag hade aldrig någonsin varit i en biosalong med bara underkläder. Han tog av mig min Bh och sedan mina trosor. Jag tog av hans kallingar och han kysser mig mjukt. Sedan rullar han in skyddet och jag ger ifrån mig ett stön,innan han trycker sig in i mig,lätt. Vi sätter oss upp på biostolarna och andas ut. Detta var antagligen första gången för honom. Om jag inte skulle vara tillsammans med honom,skulle ingen av oss våga göra detta. Jag kollar på klockan och ser att det är en halvtimme kvar på filmen,och 40 missade samtal. 10 av dem från mamma,10 av dem från pappa och 20 från Jake. Fan..

" Shit! " skriker jag när jag har fattat.

" Vad är det babe? " säger han när jag visar mobilen.

" Åh,fuck " säger han. Vi klär på oss och kollar klart på filmen,sedan går vi ut ur biosalongen och mot bilen,sedan hem.

-----------------------------

Sådär!

Jag orkar inte vänta tills imorgon så släpper det idag! Hoppas ni gillar det!

Puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now