Kapitel 16

72 6 0
                                    

Jag vaknade av att solljuset bländade mig. Jag öppnade ögonen och märkte att jag låg ensam i sängen. Jag gick upp,klädde på mig och sedan gick jag ned. Jag hittade Kevin i köket. Han lagade amerikanska pannkakor!

" Kevin! " skrek jag glatt och hoppade in i hans famn.

" Victoria! " sa han gladare.

" Muums! " sa jag och satte mig vid bordet.

" Vem är det på bilden? " frågade jag och pekade på ett sönderrivet foto.

" Min.. Min mamma.. " sa han och snyftade till. Jag gick mot honom och kysste honom. Han besvarade kyssen.

Jag visste inte ens om jag kände denna kille. Jag visste bara att han hette Kevin och att jag förlorade min oskuld till en person som jag inte ens känner. Åh,herregud,jag är bara ett stort misstag. De visste bara att de skulle få en pojke,det är därför jag hade en blå nalle när jag var mindre. Jag är ett jävla misstag. Jag vet knappt vem jag är längre. Jag kommer aldrig glömma när jag stod vid dörren och såg min egna mamma springa ifrån mig. Det sista jag hörde från henne var ' Jag älskar dig,Victoria ' . Sedan tog hon bilen och stack. Jag minns hur jag bara stod där,helt övergiven. Vilket freak jag måste vara. Jag känner hur tårarna väller ned. Sedan får jag en blick från Kevin.

" Jag.. Jag måste gå.. " sa jag och ställde mig upp. Jag springer. Jag vet att jag inte styr mina fötter. Det enda jag vet är att jag ska bort från Kevin,Jake och pappa. Eller jag vet inte ens om han är min riktiga pappa. Min mamma kanske lämnade mig hos honom.. Eller jag vet inte. Jag springer hem. Inte för att jag kommer att slippa Jake eller pappa utan för tabletterna. Jag drar upp dörren och smäller den hårt så att pappa flyger upp. Han går med raska steg mot mig och börjar slå ned mig. Han sparkar mig,och han är påväg att ge mig fler snytningar när jag får ur mig:

" F-förlåt.. " .

" Gå då! " ryter han och pekar mot trappan.

" Vad har du gjort med Jake?! " skriker han sedan.

" Jag vet väl inte,jag har varit med Kevin hela tiden! " skriker jag tillbaks.

" Vem fan är kevin?! " skriker han.

" En kille " säger jag sedan lugnt och sansat,dock är han fortfarande arg. Han drar sin hand genom håret och sedan går han mot vardagsrummet. Det luktar rök och alkohol överallt i huset. Jag springer upp och mot badrummet. Jag rotar i skåpet och tar fram alla tabletterna,sedan tar jag en och sväljer den med vatten. Jag sätter upp mitt hår i en tofs och sedan tvättar jag bort mitt smink. Jag känner hur jag redan börjar bli trött,sedan faller jag.

~~ KEVIN ~~

Jag ser på henne medans hon springer ifrån huset. Jag tvekar,men ett par minuter efter hon hade sprungit iväg. Jag springer efter henne,mot hennes hus. Jag drar upo dörren,och hennes pappa ligger i soffan i vardagsrummet. Han verkade inte märka mig så jag gick upp för trappan. Jag kollade i alla rum,sedan var min sista chansning i badrummet. Jag drar upp dörren och ser henne ligga på golvet. Hon håller i en liten ask med piller i. Ånej! Jag drar upp henne i min famn,sedan går jag mot ett rum. Jag öppnar fönstret och går ut genom fönstret,sedan mot brandstegen. Jag klättrar ned och börjar springa hem. När jag väl kommit hem lägger jag henne på min säng,sedan lägger jag mig brevid henne. Och sedan somnar jag.

---------------------------------

Så sjukt glad för alla votes och läsningar! Innan jag åkte till Schweiz hade jag mindre än 50 läsningar,och nu tickar ni uppåt mot 100,sedan 1000 antar jag! Så jävla glad,tror att jag dör!

Jag tänkte att jag skulle skriva ett mer livfullt kapitel,men det blir lite bättre. Men nu måste jag plugga. Klockan tickar och jag måste få någonting gjort!

Puss :*

In Love With A StrangerWhere stories live. Discover now