Jag hade tydligen somnat eftersom jag vaknade upp med en hand som låg längst med min midja. Jag kved eftersom jag hade en del värkar. Jag öppnade ögonlocken.
" Adrian " viskade jag
" Varför har jag inte fött än? " frågade jag sedan.
" Efter ett tag somnade du, antagligen för att du verkade vara riktigt trött, du kallade mig för Oscar " sa han.
" Vet dom när jag kommer att föda? " frågade jag.
" Medans du sov kollade de, senast kollade de för en timme sen och då var det 5 cm kvar " sa han.
" Okej " sa jag.
~~ ADRIAN ~~
8 timmar tidigare..
Jag satt på stolen brevid en vit säng på ett sjukhus. Nellie kollade på mig.
" Öhm, Oscar, eller nej, du heter ju Kalkon, gud vad dum jag är " sa hon.
" Kalkon, varför är jag på sjukhuset? " fortsatte hon sedan väldigt flamsigt. Hon fortsatte att ställa en massa konstiga frågor och sedan för 30 minuter sen somnade hon. Det var väldigt skönt, dock är hon väldigt sexig när hon är gravid och flamsig. Jag närmade mig henne och kysste hennes läppar. Jag smekte hennes ben och gick sedan mot ryggen och smekte den. Min hand träffade hennes rumpa. Det kändes fel att röra henne på rumpan när hon sov, så jag lät bli. Jag satte mig tillrätta i stolen och bara stirrade på henne. Hon var så söt, men jag hade känslor för Hannah också. Jag visste inte vem jag skulle välja. Jag tog fram min mobil. Jag gick in på konversationen med Hannah, funderade ett tag. Hannah var söt och snobbig, men Nellie hade annat. Hon är rolig, söt, snygg, sexig, ursnygg och snäll. Det kändes som om Hannah bara utnyttjade mig så innan jag visste ordet av började jag skriva.
Jag: < Du, jag tror inte detta funkar.. Jag har känslor för en annan tjej. Jag hoppas det är okej! >
Hannah: < Men vafan Adrian vem fan är tjejen?! Tror du att jag kommer över detta?! Svar nej! Dra åt helvete ditt monster! >
Jag: < Okej då vet jag att vi inte kan vara vänner >
Sedan svarade hon inte mer.
Läkaren kom 1 gång i timmen för att kolla hur långt det var kvar, medans hon sov. Hon såg så fridfull ut när hon sov.. Jag älskar Nellie. Jag älskar Nellie..
~~ NELLIE ~~
" Nellie.. " sa han.
" Ja..? " sa jag.
" Jag vill att vi gifter oss " sa han. Jag satt där, helt förstummad. Gud ofta att han tänkte samma sak som jag!
" Ja! " sa jag lyckligt. Han hade tydligen tänkt på detta innan, han hade köpt en ring.
" Nellie, vill du gifta dig med mig? " frågade han medans han ställde sig på knä med lådan till ringen öppen. jag älskar Adrian.
" Ja! " sa jag ännu en gång.
-----------------------
Lite kort men bra kapitel!
Tack för alla votes!
Ett till kapitel kommer imorgon!
Puss :*
YOU ARE READING
In Love With A Stranger
Romancejag hörde hur en dörr small igen. Och hur någon röt någonting till någon. Och personen svarade ett ynkligt ja. Det var våra föräldrar. Jag var 6 och min bror var 5 minuter äldre än mig. Jag snyftade till. Jag satte mig ned i trappen. Sedan hörde jag...