VIII

5.3K 243 3
                                    

,,Jsi v pořádku? " přiklekl Draco k Hermioně.
,,Jo, jen pár modřin, " hlesla, ale nebyla si tím tak úplně jistá.
,,Kdo to byl a co ti chtěl? " zeptal se Draco. Téhle otázky se Hermiona hrozně bála a nebyla na ni vůbec připravená.
,,Do toho ti nic není, " řekla "drsně". Nebo se o drsný tón alespoň snažila. Ale s tím, jak se klepala to působilo spíše komicky. K jejímu překvapení se neušklíbl, ba naopak.Vypadal starostlivě.
,,Celá se třeseš. Pojď, pomůžu ti domů. "
Hermiona přijala jeho nataženou ruku a s hlasitým PRÁSK se přemístili.

Objevili se v honosném sídle, které Hermiona bohužel poznávala.
No to si snad dělá legraci, pomyslela si. On mě vzal na Malfoy Manor.
,,Proč jsi mě vzal sem? "
,,Myslel jsem, že nebudeš chtít být sama zavřená doma. "
,,Kde jsou tví rodiče? Ti nebudou chtít, abych tu byla. "
,,Matka je u své sestry a otec na služební cestě. Kromě nás a domácích skřítků tu nikdo není. Pojď za mnou. "
Jakmile to dořekl, vydal se po schodišti nahoru. Hermiona šla za ním a prohlížela si vše okolo. I přes to, že se snažila zapamatovat si cestu, brzy se ztratila. Procházeli různými chodbami, až nakonec zastavili před ebenovými dveřmi. Otevřel je a pustil ji dovnitř. Byla to prostorná ložnice s obří postelí.
,,Tamty dveře vedou do koupelny. Ručníky jsou ve skříni na pravo. " Pak se otočil a nechal zmatenou Hermionu samotnou v pokoji. Chvilku ještě stála a koukala do zdi, pak ale zakroutila hlavou a šla do koupelny.

...

Moc se omlouvám, že je dnes kapitola tak krátká, ale bohužel nemám čas.

Zítra vám to snad vynahradím.😊

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat