XLI.

3K 145 2
                                    

,,Opravdu tam musíme? " zaskuhral Draco a stáhl si Miu zpět do postele ve chvíli, kdy se konečně donutila vstát.
,,Teď jsme se skoro dva týdny jenom flákali, takže bychom to měli nepravit, než vzniknou drby. A navíc, ty to tam celé vedeš, takže je blbé, když tam skoro vůbec nejsi. "
,,Asi máš pravdu, " povzdechl si Draco a začal se soukat ven z postele.
Hermiona mezitím šla nachystat snídani. Společně se s Dracem se usadila ke stolu a začali snídat. Draco se však náhle začal smát.
,,Co se děje? " zeptala se zmateně Mia.
,,Bě- běž se podívat na svůj krk, " vysoukal ze sebe mezi smíchem.
Hermiona rychle vstal a utíkala do koupelny, kde se na sebe podívala do zrcadla. Málem jí vypadly oči z důlků, když spatřila, co Draca tak moc pobavilo.
,,Ty jsi mi udělal cucflek? " vykřikla. A vyvolala tak u Draca, který za ní právě došel, další záchvat smíchu.
,,Vždyť to za pár dní zmizí. "
,,Jo, ale jak to do té doby zakryju. Koukej, vždyť je to strašně vidět. "
,,Moc to řešíš, " řekl a došel až k ním. Objal ji kolem pasu a zadíval se najejí odraz v zrcadle.
,,Stejně jsi pořád moc pěkná. "

,,Hermiono, co se to stalo? " byla první otázka, kterou její kolegyně vyslovily, když spatřily její krk. Draco ji ukecal k tomu, aby si to nijak nezakrývala a vůbec si toho nevšímala.
,,Vždyť to vůbec nejde vidět, " tvrdil jí.
,,Nic, jen jsem spadla a praštila se. "
Jak si ale mysla, tak jí neuvěřili. Když si to pozorněji prohlédly, musely poznat, že jde jednoznačně o cucflek.
Později toho odpoledne na ně několikrát narazila, jak si v hloučcích něco šeptají a když přišla blíž, tak hned ztichly a dělali, jako by se právě nic nestalo. Mia ale nebyla hloupá, a tak jí hned došlo, že se baví o ní a o tom tajemném neznámém. Bohužel si ale byla jistá, že tuší, že je to Draco. Aby taky ne, když spolu vždy přicházeli a odcházeli. A jejich pohledy se taktéž přehlédnout nedaly.

,,Ahoj Draco. To byl zase den, " vtrhla do jeho kanceláře, sotva jí skončila pracovní doba. Ve dveřích se ale najednou zarazila.
,,Dobrý den pane Malfoyi. Moc se omlouvám se, že jsem vás vyrušila. Přijdu později. "
,,To je v pořádku, " řekl Lucius.
,,Pojďte dál slečno Grangerová. Týká se to totiž i vás. "
,,Aha, " řekla jen, vstoupila a zavřela za sebou dveře. Mávnutím ruky si vyčarovala židli vedle místa pama Malfoye a posadila se. Naprosto přitom ignorovala Luciusovy užaslé pohledy.
,,Tak o co jde? " zeptala se, když usoudila, že oni sami nezačnou.
,,Draco mě požádal o pomoc. Prý se potřebujete dostat nepozorovaně na ministerstvo a odnést jakýsi medailon. "
Hermiona začala Draca vraždit pohledem.
,,Měl to být tajný plán. "
,,Ano a otec nám s ním může pomoct. Už několikrát tajně potřeboval dostat na Ministerstvo a zatím se mu to vždy povedlo. Může nám hodně pomoct. "
Hermiona se zamyslela. Každá pomocnáruka by se jí hodila.
,,Dobrá. Tak jak to provést? "
,,Monisterstvo je nejméně hlídáno v neděli večer a sobotu okolo půlnoci. Vedlejší vchod pro zaměstnance není hlídaný vůbec a pokud se chcete přemístit rovnou tam, tak to jde také bez větších problémů, ale musíte vědět, do kterého bodu přesně potřebujete. Hlídka je jedna a chodí většinou v 22:00, 1:30 a ve 4:00. Začíná nahoře u ministrovy kanceláře a jde postupně dolů. V jiné časy na ně nenatrefíte."
Hermiona pozorně poslouchala jeho rady a nakonec byla ráda, že ho Draco o pomoc požádal.

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat