IV

5.7K 295 17
                                    

Hermiona vyběhla ven a sedla si pod svůj oblíbený strom.Otevřela knihu a snažila se ponořit do textu,ale bohužel marně.Malfoy ji tak vytočil,že se vůbec nedokázala soustředit.Vztekle zaklapla knihu a zůstala sedět sama se svými myšlenkami.Něco ale zaslechla.Tiché vzlykání se rozléhalo zahradou.Rozhlédla se po původci tohoto zvuku.Nikde nikoho neviděla.Vstala a šla za zvukem.
Za stromem seděla holčička,asi 10 let stará a slzy jí stékaly po tvářích.Hermiona k ní přiklekla a holčička k ní zvedla svá uplakaná očka.
,,Jak se jmenuješ?"zeptala se konejšivým hlasem.
,,A-Anička,"řekla mezi vzlyky a snažila se si je šetřít z tváří.
,,Já jsem Hermiona.Ty jsi tu nová,viď?"
Přikývla.
,,Hrozně se mi stýská."
Hermiona ji láskyplně objala.
,,Všechno bude dobré,uvidíš.Časem se to zpraví a teď mluvím z vlastní zkušenosti."
,,Ale ty určitě máš rodiče."
,,Nemám.Jsou sice živí,ale už mě nepoznávají."
,,Jak jako nepoznávají?Co se jim stalo?"
,,Věříš na kouzla?"
,,Ano.Proto mě rodiče dali pryč.Já-často se v mé blízkosti děly divné věci.A mohla jsem donutit rozkvést květiny."
Hermiona se rozhlédla a opatrně vytáhla hůlku.
,,Mávni s ní,"vyzvala Annu.
Ze špičky hůlky vyletěly zlaté jiskry.
,,Páni,takže,tohle vážně existuje?"Hermiona šťastně přikývla.
,,A jak tedy tvoji rodiče na tebe zapomněli?"
Hermioně úsměv z tváře zmizel.
,,V kouzelnickék světě hrozila válka.Černokněžník jménem lord Voldomort dělal zlé věci.Já byla nejlepší kamarádkou jeho hlavního nepřítele a ještě k tomu narozená u nekouzelníků.Aby mým rodičům nehrozilo nebezpečí,vymazala jsem jim na mě vzpomínky a poslala je do Austrálie.Takhle byly celou dobu v bezpečí."
,,A vyhráli jste tu válku?"
,,Ano.Kdyby ne,tak bych byla mrtvá."
,,Proč jsi jim ale vzpomínky nevrátila?"
,,Chtěla jsem,mnohokrát chtěla,ale nejde to.Mám strach.Co když tu na ně někdo zaútočí,kvůli tomu,kdo já jsem?Nemůžu to riskovat.Pojď,brzy bude snídaně,"zvedla se Hermiona a Anička taky.Společně se vydali do jídelny a v zápalu hovoru si nevšimly osoby,stojící za stromem.

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat