XXXVII.

3.5K 152 19
                                    

,,Vážně tam musím? " zaskuhral Draco, když ho Mia vedla přes celé Grimauldovo náměstí k domu číslo 12.
,,Ano, musíš. Potřebuji, aby jste mi s tím plánem pomohli oba, " zopakovala mu snad už po sté Hermiona. Pomalu jí docházela trpělivost.
,,Ale my se nesnášíme. "
,,Draco Malfoyi, přestaň se chovat jako malé dítě a postav se tomu jako muž. Už vám není 11, takže jako dva rozumní a dospělí spolu určitě dokáže vycházet. "
,,Já se chovám jako malé dítě? " zeptal se se zlověstným úsměvem a rozešel se k ní.
,,Co chceš dělat? " zeptala se trochu vyděšeně. Draco dlouhým krokem překonal poslední vzdálenost mezi nimi.
,,Odvoláš to? "
,,Ne, "stála si pevně za svým Mia.
Draco ji začal lechtat a bylo mu jedno, že jsou na ulici. Na Grimauldově náměstí jste málokdy potkali někoho na ulici.
Hermiona se začala smát.
,,Pře- přestaň, " dostala ze sebe mezi smíchem.
,,Až to odvoláš. "
,,Dobře, odvolávám!  Nechováš se jak malé dítě. " Draco ji přestal lechtat, obejmul ji kolem pasu a prohlížel si její zčervenalé tváře.
,,Víš, že ti to hrozně sluší, když se směješ? " zeptal se nakonec. Ale nečekal na odpověď a vydal se ke dveřím.
Zaklepal na dveře, které se po chvilce otevřely.
,,Teto Helmiono! " vykřikla James a skočil jí do náruče.
,,Ahoj Jamesi. "
,,Jamesi! Kolikrát ti mám říkat, aby jsi nechodil otvírat. Co kdyby tam byl někdo cizí," doběhl Harry.
,,Ale tati, žíkal jsi, že má pšijít teta Helmiona a její pšítel. "
,,Ale to nic nemění na tom, že ro mohl být někdo cizí. "
Pak se otočil na Draca a stále ještě růžovou Hermionu.
,,Ahoj Hermiono. Malfoyi, "
,,Pottere, " podali si ruce.
,,Ginny chystá oběd. Pojďte zatím do obýváku. "
Jakmile to dořekl, vyšel a Hermiona za ním. Draco chtěl jít taky, ale něco ho zatahalo za rukáv. Podíval se dolů. To ho ten chlapec, James, tahal za rukáv.
Draco si k němu přiklekl.
,,Copak potřebuješ? " zeptal se.
,,Vy jste manžel Helmiony? "
Draco se usmál. Ta představa se mu líbila a doufal, že jednou Mia svolí a vezme si ho.
,,Zatím ještě ne. Ty jsi James, viď? "
,,Ano. A vy se jmenujete jak? "
,,Říkej mi Draco. A měli bychom jítza tvým tátou a Hermionou.
,,Tak jo. " odpověděl James, k Dracovu velkému překvapení ho chytil za ruku a odtáhl ho do obýváku.

,,Kdepak jste byli tak dlouho? " zeptala se Mia, když vešli. Už seděla na pohovce a vedle ní čekalo volné místo pro Draca. Harry seděl v křesle naproti.
Draco se posadil vedle Hermiony.
,,James se mě jen na něco ptal. Tak, pokud jde o ten tvůj plán, - "
,,To vyřešíme po obědě, " vyhrkla rychle Mia. ,,Až půjde James spát. "
,,Dobře. Jak to teď vypadá na ministerstvu? " otočil se Draco na Harryho.
,,Skoro stejně, jako před válkou. Ministrem je furt Kingsley Pastorek, ale chystá se odejít z funkce a momentálně hledá někoho, kdo by byl jeho vhodným nástupcem. Před letošním zářím už se povedlo plně zprovoznit celé Bradavice a ředitelkou zůstala profesorka McGonagallová. Pokud jsem dobře slyšel, tak jsi byl v posledních letech v zahraničí? "
,,Ano. Trochu jsem cestoval. Vrátil jsem se koncem léta. "

Do pokoje vstoupila Ginny.
,,Ahoj Hermiono, Draco. Pojďte, oběd je nachystaný. "
Draca zprvu zarazilo, že mu říká křestním jménem, ale nijak mu to nevadilo a tak se nad tím nadále nepozastavoval.

Později misel uznat, že je Ginny výborná kuchařka. Oběd, který jim přichystala byl prostě výborný.
Po obědě šla Ginny uložit Jamese a Hermiona šla s ní, takže Draco a Harry osaměly. Rozhostilo se mezi nimi trapné ticho.
,,Hele, jsme přece dospělí, " promluvil Harry. ,,Co takhle konečně zahodit tu válečnou sekeru a začí si konečně tykat. Harry, " natáhl k němu svou ruku. Draco se na ni zadíval a pak ji stiskl.
,,Draco. "

Mezitím v dětském pokoji:
,,A ploč už musím jí spát? "
,,Protože by jsi byl jinak odpoledne hrozně unavený. "
,,Helmiono, že se přijdete s Dlacem ještě lozloučit? "
,,Neboj se. Určitě přijdeme. Hezky se vyspi. "
,,Děkuju. "
Mia a Ginny opustili pokoj a zavřely za sebou dveře.
,,S Dracem jsi měla pravdu. Je opravdu jiný. "
Hermiona si povzdechla.
,,Teď aby si ještě rozuměl s Harrym. "
,,S tím si vůbec starosti nedělej. Oni se spřátelí. "
Zašli ještě do kuchyně a uvařili všem kávu.
Když šli do obýváku, zaslechly živý hovor.
,,Co jsem ti říkala, " šeptla Ginny.

,,Pokud teď Tornáda porazí Kanonýry, tak je to posune na druhé místo."
,,Škoda je, že nepostoupili Harpie. To mě dost naštvalo. "
,,Od té doby, co je nevede Johnsová, tak to s nimi jde z kopce."
Hermiona se smíchem vstoupila.
,,Copak? " zeptal se Draco.
,,O čem jiném, než o fanfrpálu si vy kluci dokážete povídat?.."
Následovalo ticho, které u Herm vyvolalo další tichý výbuch smíchu.
Posadili se a všichni očividně čekali, co Hermiona řekne.
,,Tak, donesla jsem nějaké knihy, " začala Hermiona a otevřela kabelku. Najednou se otzvala rána a sypavý zvuk.
,,Né, měla jsem je seřazené, " zaskuhrala Mia. Draco se začal tiše smát a nebyl jediný. I Ginny a Harry se snažili skrýt smích.
,,Čemupak se směješ? " zeptala se na oko vážně.
,,Já se přeci vůbec nesměju. "
Hermiona jen zakroutila hlavou a začala vyskládávat knihy na stolek. Přesně jak čekala se jim všem postupně vytratil úsměv z tváře. Aby taky ne. Pro každého z nich tu bylo minimálně 5 knih.
,,Takže, tyhle jsou pro tebe Harry, " podal mu 6 tlustých knih. ,,Tyhle pro tebe Ginny, " dala jí dalších 6 knih.
,,A tyhle pro tebe, " podala také 6 knih Dracovi.
Sama si nechala zbylých 7 knih.
,,Teprve až tohle přečteme, můžeme začít něco podnikat. Každopádně počítejte s tím, že se budu muset vloupat na ministerstvo. Ale jak jsem řekla, něco víc můžeme podniknout teprve až přečteme ty knihy. Navrhovala bych, abychom se sešli přesně za týden, ale tentokrát u mě. Souhlasíte s tím? "
Všichni pokývali hlavou.

Později toho odpoledne se Draco vydal s Hermionou k ní domů. Když si Mia začala vyskládávat své knihy na stůl, Draco k ní zezadu přišel a začal ji lehce líbat na krku. Herm se k němu otočila čelem a vášnivě ho políbila. On přesunul ruce na její boky a ona do jeho vlasů. Postupně se přesunuli do ložnice...

...

Tohle je zatím nejdelší kapitola..1000 slov...
Doufám, že se líbila😊

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat