Dny plynuly jako voda a svátky vánoční se přiblížily na dosah ruky.
Na společnou večeři se všichni sešli 24.12 v jídelně Malfoy Manor, kterou Cissa změnila k nepoznání. U večeře probíhal klidný a zcela přátelský rozhovor.
,,Mia a kde jsou vůbec tvý rodiče? Mohli jsme je také pozvat, " oslovila ji Cissa. Lucius zvedl zrak od svého talíře a zvědavě se podíval na Miu. Ta odložila svůj příbor a zhluboka se nadechla.
,,Jsou-
Jsou někde v Austrálii, ale i kdybych k nim jela, tak mě nepoznají, " Cissa jí naznačila, aby pokračovala.
,,Před válkou jsem jim upravila paměť, takže na mě zapoměli a myslí si, že jsou cestovatelé, co chcou prozkoumávat Austrálii. Nevím, kde teď jsou, ale doufám, že se mají dobře, " dokončila svůj monolog slabým hláskem.
,,Pojďme se bavit o něčem jiném, " vyhrkla, když se jí ještě na něco chtěla Cissa zeptat.
***
,,Dárky! " vykřikl ráno Draco a utíkal ven z pokoje ke stromečku. Mia se zasmála, nasadila si župan a šla za ním. Dole už v křeslech seděli i Lucius s Narcissou. Hermiona byla překvapená, že i oni byli jen v županech natáhlých přes pyžama. Hermiona následovala jejich příkladu a sedla si na pohovku.
,,Tak já začnu, " nabídl se Draco a vzal dva balíčky pod stromkem. Jeden podal Cisse a druhý Luciusovi. Pak se otočil k Hermioně a nervózně se usmál. Než se nadála, klečel před ní na zemi a z kapsy vytahoval černou sametovou krabičku.
,,Mio, hrozně moc tě miluju a přál bych si, aby jsme spolu navždy. Vezmeš si mě? " dořekl a otevřel krabičku. Byl v ní nádherný prsten z bílého zlata s malým diamantem uprostřed. Hermiona si dala ruce před ústa a po tváři jí stekla jedna slza štěstí.
,,Ach Draco. Taky tě miluju. Ano.Ano, vezmu si tě. "
,,Vážně? " zeptal se a ve tváři se mu objevil ten nejkouzelnější úsměv.
,,Ano, " sklouzla k němu na podlahu, silně ho objala a vtiskla mu polibek. Draco jí navlékl na prst prsten na prst a posadil se s ní na pohovku, ale Mia hned vstala.
,,Nevěděla jsem, co vám mám koupit a tak jsem jen vybrala takovou hloupost a je mi jasné, že to nosit nebutldete, ale přišlo mi to jako skvělý nápad. "
Vzala tři balíčky a postupně je všem rozdala. První ho rozbalil Lucius, vytáhl nečekaně knihu a čepici. Upřeně na čepici koukal a neustále si četl nápis na ní. Jeho příkladu nádledovala i Narcissa. Oba dva se usmívali. Asi už to tušili. Draco ze svého balíčku vytáhl dupačky. Vrhal střídavé pohledy z dupaček na Hermionu a obráceně. Na tváři se mu přitom zračila nechápavost.
,,Koukni se do kapsy, " poradila mu a ukázala na drobnou kapsu na dupačkách. Draco do ní strčil ruku a vytáhl obrázek. Po prvním pohledu na ni se celý rozzářil, vyskočil, objal Hermionu a zatočil se s ní.
,,My budeme mít dítě? " zeptal se.
,,Budeme mít dítě, " odvětila mu a usmála se na něj.
,,Co jste tam měly vy? " zeptal se Draco a podíval se na své rodiče.
Lucius zvedl čepici s nápisem Dědeček a Cissa s řetízek s nápisem Babička.
ČTEŠ
Úděl
Fanfiction,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...