XXXII.

3K 167 14
                                    

Draco se chystal jít spát. Už ležel v posteli a přemýšlel o Hermioně a o tom, co by se stalo, kdyby je jeho otec nevyrušil.
Náhleho však pohltil divný pocit a hrozný strach. Cítil, že je něco špatně. Prudce se posadil a zrychleně dýchal. Hermiona je v nebezpečí. Tušil, že je s ní něco špatně. Spěšně vylezl z postele, ani si neoblékl cestovní plášť a jen v pyžamu se přemístil do Hermionina bytu.
Lampička svítila, polena v krbu praskala a rozevřená kniha ležela na pohovce.
,,Hermiona? " zavolal do ztichlého bytu. Nic. Odpovědí mu  však bylo jen ticho. Prošel celý byt a ještě několikrát zopakoval nahlas její jméno. Jakmile shledal byt opravdu prázdným, pohltila ho panyka. Kde jen může být? Ptal se sám sebe v duchu. Na mysli mu vyvstala pouze jedna možnost. Eliah...

Bezmocně se posadil na pohovku a složil hlavu do dlaní. Nevěděl, co dělat ani kde ji hledat. Bude muset kontaktovat Pottera a oddělení bystrozorů, protože oni za tohle všechno mohli. Neviděl v tom jiné řešení.
Už se chystal vstát, když najednou pokoj prozářilo jasné stříbrné světlo, ze kterého vyletěl stříbrný kolibřík. Patron, uvědomil si.
,,Draco, " rozezněl se pokojem hlas Narcissy Malfoyové.
...

Snad jste všichni alespoň trochu pochopili, co se stalo. Další kapitola bude zítra, ale ještě nevím kdy, protože mám dost dlouho školu.

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat