,,Plánuješ něco na dnešek? " zeptal se Draco Hermiony v jeden chladný zimní den.
,,Ano. Chtěla jsem jet s Narcissou na vánoční nákupy. Svátky už se blíží a já nemám žádné dárky. To kvůli tomu, že jsem byla tak dlouho nemocná. Vrátit bychom se měli někdy kolem druhé hodiny, pokud seženeme vše potřebné. "
,,Tak až se vrátíte, počítej s tím, že tu bude na návštěvě Blais. Já jsem tvé přátele už poznal, takže teď jsi na řadě ty. "
,,Jo, ráda ho poznám. "
Draco ji objal kolem pasu.
,,Měl jsem strach, že budeš nervózní. "
,,Pokud si myslíš, že si budeme rozumnět, tak ti věřím. I s tvým otcem jsi měl pravdu, tak proč by jsi ji neměl mít zase. "
,,Pořádně se obleč, ať se znovu nenachladíš. "
,,Použiju zahřívací kouzlo. To mě udrží v teple."A jak Mia řekla, tak udělala. Oblékla si teplý svetr a kabát a společně s Cissouse vydaly nakupovat.
Jak Mia brzy poznala, nakupování bylo Narcissiným koníčkem. Ona už měla všechno sehnané během prvních 10 obchodů, ale Narcissa pokračovala v nakupování dál.
,,Na co budeš Cisso potřebovat tolik zlatých stuh? "
,,Oh, Mio, já ti to neřekla? Každý rok chystáme malý vánoční bál. "
,,Cože? Kdy bude? "
,,26.12. To mi připomíná, že ti musíme vybrat šaty. "
A všechno začali nanovo. Obcházeli jeden obchod za druhým, ale žádné šaty jim do oka nepadly. Hermiona už začínala být unavená, když vešly do jednoho zapadlého obchůdku.
Obcházeli stojany s šaty, až nakonec úplně v zadu objevily jedny skutečně nádherné šaty.,,Hermiono, tyhle ti budou neskutečně slušet. "
,,Ano, jsou nádherné, ale nebude to moc? "
,,Ne. Víš, když se někde sejdou naši přátelé, tak vždy soupeříme o to, kdo bude mít nejlepší oblečení. Na konci se volí něco jako král a královna plesu. Budeš v nich dokonalá, tak se nezatěžuj na názory ostatních a spoléhej se jen na svůj názor. "
Narcissina slova Hermionu odzbrojila a musela uznat, že má pravdu. A ty šaty se jí skutečně líbily.
,,Ano, vezmu si je. Jsou skutečně nádherné. "
Mia je odnesla k pokladně a zaplatila.
Poté si šly sednout do restaurace, kde si daly oběd.
***
,,Pane Draco, venku stojí pan Blaise Zabiny a ptá se po vás."
,,Děkuji Drinny, pošli ho sem za mnou."
Drinny se uklonila a zmizela. O chvilku už se otevřely dveře a v nich ve své plné kráse stál Blaise.
,,Čau, " pozdravili se a plácli si.
,,Tak co jsi potřeboval probrat Draco? " řekl Blaise a plácl sebou bez vyznání na pohovku. Draco si sedl do křesla naproti a přivolal jim dvě sklenky a láhev ohnivé whisky.
,,Našel jsem si přítelkyni. "
,,No konečně. Jak dlouho jste spolu? "
,,Uh..3-4 měsíce? "
,,A to mi jako říkáš až teď? Kdo to je? "
,,Nebyl čas. Musel jsem řešit spoustu věcí. Jmenuje se Hermiona Grangerová. Každopádně, jsem něco koupil a chci se tě zeptat, co si o tom myslíš, " vytáhl předmět z kapsy a podával ho Blaisovi, když se ozvalo zaklepání na dveře. Rychle ho schoval zpět do kapsy ve chvíli, kdy se zmáčkla klika a dveře se pomalu otevřely.
Dovnitř vešla Hermiona obtěžkaná hromadou tašek.
,,Ahoj, " řekla s úsměvem a pokusila se Blaisovi podat ruku tak, aby jí nic nespadlo. Potřásli si jimi.
,,No nic, odnesu si to do ložnice, než mi to všechno popadá.
,,Hmm," protáhl uznale Blaise. ,,Musím uznat, že jsi si vybral vážně dobře. "
ČTEŠ
Úděl
Fanfiction,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...