Ještě toho večera jí pomohl Draco přestěhovat všechny věci a zbytek večera pátrali po tom, jak medailon zničit. Hermiona byla z Eliahova dopisu hodně nervózní a moc tomu ani nepomohl článek,který se další den objevil v Denním věštci.
,,No to snad nemyslí vážně! " rozčilovala se Mia u snídaně.
,,Co se děje? " zeptal se hned Draco a snažil se jí do novin nakouknout přes rameno.,,No jen si to přečti, " podala mu noviny a postila se do snídaně. Draco se zahleděl nejdříve na fotku a potom se pustil do čtení článku, kterému dominoval obří nápis: SKANDÁL V RODINĚ MALFOYOVÝCH - MLADÝ DRACO MALFOY SE ZAMILOVAL DO MUDLOVSKÉ ŠMĚJDKY ! Draco se mírně zamračil a pokračoval ve čtení.
Podle nejnovějších informací už je mladý Draco Malfoy zadaný a jeho přítelkyní a snoubenkou není nikdo jiný než Hermiona Grangerová, která se již delší dobu zdržovala mimo zemi. Své zasnoubení tento mladý pár oznámil při tradičním vánočním bálu, který každoročně pořádá Narcissa Malfoyová. Od našeho důvěrného zdroje víme, že slečnu Grangerovou rodiny Malfoyových vřele přijala a kolují pověsti, podle kterých se Draco Malfoy se slečnou zasnoubil jen kvůli tomu, že je v jiném stavu. Tuto zprávu však nemůžeme potvrdit.
,,Nechápu, jak se s ní Draco mohl zasnoubit, " tvrdí jeho dlouholetá přítelkyně, Pansy Parkinsonová, ,,musela mu podstrčit nápoj lásky nebo ho něčím vydírá, jinak si jejich zasnoubení neumím vysvětlit. Navíc se k sobě vůbec nehodí! Pamatuji si, že se ve škole neustále hádali a slovně napadali, " prozradila nám Pansy.
Co si o jejich vztahu myslí Harry Potter, dlouholetý přítel slečny Grangerové ?
,,Podle mě tvoří dokonalý pár, ale odmítám vám říct bližší informace, " sdělil nám pan Potter velice neochotně.
Jakékoliv nové informace vám sdělíme v nejbližší době.
Draco se čím dál více mračil a poslal noviny Luciusovi s Narcissou, aby si to také mohli přečíst.
,,Kdo to napsal? " zeptala se zamračená Cissa po dočtení článku.
,,Rita Holoubková, " prskla vztekle Mia a odložila příbor. ,,Nějak mě přešla chuť k jídlu. Omluvte mě, " řekla, vstala a vydala se do knihovny,kde se mohla odreagovat při hledání něčeho, co by jim pomohlo zničit medailon. Postupovala hlouběji do knihovny a čím dál byla, tím zaprášeněji a starodávněji knihy vypadaly. Vytáhla jednu, která nesla název: Upíři a největší taje jejich života
Už podle názvu ji tato kniha zaujala a dávala jí velké naděje. Posadila se do křesla a pečlivě se do ní začetla, až dorazila ke kapitole, která jí dala kapku naděje. Její nadpis byl: Smrt upíra
Jak všichni moc dobře víme, upíři se dožívají mnoha tisíců let a tak vznikla fáma, že jsou nesmrtelní. To ale není pravda. Mají pouze zpomalené stárnutí a díky tomu mohou žít dlouhá staletí.
I zabít upíra je téměř nemožné, protože jsou velice odolní a mají část srdce mimo tělo. Většinou je ukrytá v nějakém předmětu, který nevypadá na první pohled nápadně a je zcela obyčejná. Mohou to být například náramky, medailony, ...
K tomu, aby jste zabili upíra potřebujete právě onen předmět, který ale půjde velice těžce získat, protože každý upír si ten svůj pečlivě hlídá. Kdyby se vám ho přeci jen povedlo ukrást, potřebujete, aby ve chvíli, kdy se ho chystáte zničit, byl upír ve vaší blízkosti a měsíc byl v novu. Samotný předmět pak můžete zničit velkou koncentrací energie...
Hermiona knihu zaklapla, rozběhla se k nim do pokoje a doufala, ze tam narazí na Draca, aby mu mohla říct, že konečně byla v hledání úspěšná a že brzy bude od Eliaha pokoj.
ČTEŠ
Úděl
Fiksi Penggemar,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...