,,Poslední skupina ke mě, " zavelela rázně Hermiona. Stejné reakce by se ale dostalo, kdyby zůstala potichu. Povzdechla si.
,,Poslední skupina! " zkusila to ještě jednou.
,,HEJ! " zakřičel Draco, až se všichni lekli.
,,Poslední skupina se okamžitě sebere a půjde sem, " zavelel. Nikdo se mu neodvážil odporovat a postupně se k nim všichni doloudali.
,,No vidíte, že to jde. " Pak se koukl na Miu a naznačil jí, abych začala mluvit.
,,Dnes je teplo, a tak půjdeme ven, kde si uděláme menší seznamovací kolečko a ujasníme si nějaká pravidla. Pojďte, " řekla a všichni vyšli ven. Pod stromem udělali komunitní "kruh". Ve skutečnosti to ale vypadalo jako nepovedená šiška.
Posadili se do trávy, teda alespoň někteří. Většina holek se tvářila skoro vyděšeně, že by měli sedět na zemi.
,,Sedněte si, " řekl Draco, když se delší dobu nic nedělo.
,,Jako na zem? "
,,Jako na zem. "
Začaly se neochotně usazovat na zem a mumlali něco ve smyslu : ,,to je nehorázný" a ,,co si jako o sobě myslí" .
Draco a Mia to radši přešli bez komentáře.,,Takže začneme, " řekl Draco. ,,Každý se předatavíte a řeknete o sobě pár vět. Pokud vše půjde bez problémů, můžeme pak zbytek odpoledne strávit nějak zábavněji. Řekněme, že jsem narazil v kině na jeden velice dobrý film. Pokud ale budete dělat problémy, můžeme jít něco opisovat, což by nebavilo nikoho z nás. Takže já začnu. Jmenuji se Draco Malfoy, je mi 23 let a jsem svobodný. Vystudoval jsem v 18 a od té doby jsem dost cestoval po rodiných sídlech a budoval kariéru. Nejdéle jsem byl asi na pobřeží Francie. Do Anglie jsem se vrátil před rokem. Rád čtu a sportuji.
Tak Hermiono, " předal jí Draco slovo.
,,Tak já se jmenuji Hermiona Grangerová, je mi 23 let a můj život není ničím zajímavý, " chtěla ukončit Hermiona vyprávění o sobě.
,,To byl dobrý vtip. A teď vážně, " řekl Draco a Mia si povzdychla.
,,Po škole jsem 3 roky pracovala pro podobnou organizaci, jako je policie, akorát, že jsme řešili složitější případy. "
,,Wow, " ozvalo se odněkud z davu. Hermiona se tím ale nenechala rozhodit a pokračovala dál.
,,Taktéž ráda čtu a sportuji. Mám obvzlášť slabost pro tlusté knihy. "
Jedna holka, která vypadala celkem inteligentně se přihlásila.
,,Ano? " vyzvala ji Hermiona.
,,Co aktuálně čtete? "
Hermiona se začala přehrabocat v kabelce. ,,Chtěla jsem něco lehčího vylovila z tašky obří těžkou a staře vypadající knihu.,,Lehčího!?! "vykřikl kdosi.
,,Lehčího. Četla jsem i delší knihy. Tato je o historii. Jsem už zhruba v polovině. "Pak se pokračovalo dál, dokud se všichni nepředstavili.
Jelikož bylo už celkem dost hodin vydali se na oběd, který byl výborný a nikdo si na něj nemohl stěžovat.Mia s Dracem při něm navázali volnou konverzaci.
,,Takže jak vidím, tak se tvoje záliba ve čtení vůbec nezmněnila, ba právě naopak. "
,,Ne, čtu ráda a ta kniha, co ji mám teď je neskutečně zajímavá. Můžeš si ji pak klidně půjčit. Je o Merlinovi a jeho artefaktech, které se během staletí objevovali pod různými názvy. Je to fakt zajímavé a velice- "
Draco se začal pochechtávat.
,,Co je? " zeptala se zmatená Hermiona.
,,Nic, " řekl svatouškovsky Draco, ale Hermiona mu to nezbaštila.
,,Je tu copak něco vtipného? " pronesla nebezpečně. Když jsem jí ale nedostalo odpovědi, jen pokroutila hlavou a radši se pustila do jídla....
Kniha na obrázku... trochu jsem to s její velikostí přehnala, ale prostě se mi ten obrázek líbil😊
ČTEŠ
Úděl
Fiksi Penggemar,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...