Den D přišel rychleji, než se nadáli. Už od předchozího večera se neviděli a tak to mělo zůstat až do obřadu. Cissa už od rána povíhala po celém Manoru a všechno kontrolovala. Tentokrát ji ani Lucius nedokázal uklidnit a tak v zápětí zmizel se skleničkou whisky v knihovně.
Hermiona teď zrovna nervózně přecházela po pokoji. Srdce jí bylo nervozitou. Už byla oblečená v šatech a nalíčená taky. Zbývaly jen vlasy.
Dveře se otevřely a vešly Lenka s Ginny, obě už perfektně nachystané.
,,Notak, Mio, uklidnise a posaď se sem, " ukázala Ginny na židli před zrcadlem, ,,nemáš být proč nervózní. Já sice taky před svazbou byla, ake zjistila jsem, že nemám proč. Ke to tvūj den, tak si ho pořádně užij, " řekla Ginny a s Lenčinou pomocí se pustila do jejích vlasů.
Výsledek vypadal asi takto:,,Páni, Hermiono, to je nádhera! " vykřikla Cissa, která právě s Luciusem v patách vběhla do pokoje.
Lucius přikývl a dodal: ,,Ale něco tomu chybí, " pokynul Cisse, která vytáhla černou krabičku a v ní byla nádherná čelenka.
,,Dědí se u nás z generace na generaci. Každá nevěsta Malfoyová ho měla. Teď ho předávám tobě, jakožto další lady Malfoyové a doufám, že ho předáš další nástupkyni na tento post, " vyndala Cissa čelenku a opatrně jí ji posadila do vlasů.
,,A je tu ještě jedna věc, " vytáhl Lucius z kapsy také jednu krabičku, tentokrát trošičku menší a otevřel ji.
,,Medailonek rodiny Malfoyových s rodinným erbem. Každý člen rodiny jeden takový přívěsek nebo prsten má. Jsou začarované starou magií, takže jakmile si ho nasadíš, staneš se právoplatnou členkou rodiny, za kterou už tě stejně všichni považujeme. Tyto předměty jsou vzájemně propojené, takže když je jedna osoba v nebezpečí, ostatní se o tom hned dozví, " vytáhl ho z krabičky a pověsil jí ho kolem krku. Když se od ní oddaloval, zašeptal ještě: ,,Vítej. "
Počínání manželů Malfoyových Miu tak dojalo, že je oba vtáhla do velkého objetí a měla co dělat, aby se nerozbrečela.
,,Děkuji vám. Děkuji za všechno, " zašeptala slabým hláskem.
,,Myslím, že by jsme se měli jít nachystat. Obřad má za pár minut začít a všichni hosté už jsou usazení, " řekla Cissa, kterou také začal zrazovat hlas potlačovaným pláčem.Draco seděl ve svém pokoji a už byl nachystaný. Blais mu něco říkal, ale on ho vůbec nevnímal.
,,A viděl jsi tu- " Blais se zarazil, ,,héj, ty mě vůbec neposloucháš! "
,,Ale ano, to víš, že poslouchám, " řekl Dtaco, ale myšlenkami byl stále u Hermiony. Tak moc se mu po ní stýskalo a to od sebe byly pryč ani ne jeden den.
Blais spolknul sarkastickou poznámku a radši se jen zasmál. Nikdy by si nepomyslel, že zrovna Dtaco bude takový blázen do Hermiony.Všichni se nachystali tak, jak měli a začala hrát hudba. Draco už čekal vepředu a vyhlížel Miu. Byl lehce nervózní, ale věděl, že tohle je jejich den a oni si ho musí užít.
Najednou ji spatřil a zatočila se mu hlava. Byla tak nádherná. Pomalu ji k němu vedl uličkou hostů její otec.
Došli až k němu a pan Granger ji objal, než mu podal její ruku. Vystou pala až naproti němu a když se jejich oči střetli, oba je přešla nervozita a čas jako kdyby se zastavil.
Odpovídali na kladené otázky a konečně oba řekli své ,,Ano."
Následoval první novomanželský polibek, do kterého oba daly všechnu lásku, kterou v sobě našli a vůbec nevnímali okolní potlesk, který se rozléhal zahradami Manoru.
ČTEŠ
Úděl
Fanfiction,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...