,,Bude v pořádku ? "
,,Samozřejmě. Omdlela vyčerpáním, " zaslechla Hermiona velice povědomý hlas, ale nedokázala si ho spojit s obličejem.
Víčka měla těžká a nedokázala otevřít oči.
,,Nikdy by mě nenapadlo, že ty budeš pomáhat slečně Všechno vím - všechno znám, " ozval se znovu ten hlas a Hermiona poznala. Jediná osoba jí takhle říkala. Nebyl to nikdo jiný, než Severus Snape.
,,Ty přece víš, že já to tak nikdy nechtěl, ale musel jsem. Stejně jako ty. "Kdyby Hermiona otevřela oči, viděla by, jak na sebe oba muži podívali.
Pohnula a v tu ránu se na ni ova muži podívali. Pomalu od sebe odtrhle ztěžklá víčka a do očí ji udeřilo jasné denní světlo. Profesor k ní přistoupil a Hermiona si ho prohlédla. Vypadal úplně steně jako ve škole, až na to, že mu přibylo pár vrásek a na krku dvě malé jizvy od hadích zubů.
Mia si dost živě pamatovala, jak k nim přišel. Byla to tehdy ona, kdo ho vyléčila a zachránila mu tak život.,,Ruku, " řekl a Hermiona mu ji podala. Neměla už důvod mu nevěřit. Nahmatal a zkontroloval její tep. Pak Miinu ruku pustil. Ta se posadila a vlasy si projela rukou.
,,Co se stalo? " zeptala se.
,,Byly jsme na zahradě a ty jsi najednou omdlela, a protože vím, že zatím nechceš zpět do kouzelnického světa, tak jsem tě vzal sem. ",,Aha, " to byla ta nejpitomější věc, kterou mohla Herm vyslovit. Posadila se na posteli a chystala se vstát, ale zarazil ji Snapeův hlas.
,,Zůstaňte sedět. "
Pak se otočil a odešel z místnosti. Nastalo až trapné ticho.,,Děkuju, " řekla po chvílu Hermiona.
,,Za co? "
,,Za to, že jsi mě nevzal k Mungovi. Víš, hodně mi na tom záleží. "Snape nakráčel zpět do místnosti a v náručí nesl několik lahviček s lektvary.
,,Tohle vypojte teď, " podal Hermioně jednu lahvičku. Hermiona podle zápachu poznala povzbuzovací lektvar. Rychle ho vypila a snažila se sama sebe přesvědčit, že nebude zvracet.
,,Tohle, " - ukázal jí Snape další 3 lahvičky - ,,je upravená verze lektvaru pro bezesný spánek. Stačit by měla jedna polévková lžíce. Ale musím vás varovat. Vždy jeden den v týdnu je nutné dávku vynechat, aby nedošlo k předávkování. " Podal lahvičky Hermioně. Ta je s vděčností ve tváři přijala a neodpustila si slova : ,,Děkuji profesore. "
Jen přikývl a Hermiona se postavila.,,Nashledanou, " řekla ještě, než se spolu s Dracem přemístili pryč.
ČTEŠ
Úděl
Фанфик,,Co chceš?"zeptala se. ,,Myslím,že moc dobře víš.Něco mi dlužíš a já si pro to přišel,"řekl temně,až Hermioně naskočil mráz na zádech.Skutečně se teď bála a to se nestalo už hodně dlouho. Cover vytvořila úžasná : @jaimix (Covers for books/objednávk...