V

5.7K 266 5
                                    

Draco zůstal stát za stromem a počkal, dokud neodešly. Teprve pak si oddechl a v hlavě si stále přehrával rozhovor, co vyslechl.

,,A vyhráli jste tu válku ? "
,,Ano.Kdyby ne,tak bych byla mrtvá . "

Tohle byla krutá realita, kterou Draco bohužel znal. Všichni by byli mrtví a nedalo by se tomu zabránit. Možná by se nějaký čas dokázali skrývat, ale On by je stejně našel a smrti by předcházely dny, možná i týdny plné strachu.

,,Proč jsi jim ale vzpomínky nevrátila ? "
,,Chtěla jsem, mnohokrát chtěla,ale nejde to. Mám strach. Co když tu na ně někdo zaútočí, kvůli tomu,kdo já jsem?Nemůžu to riskovat. Pojď,brzy bude snídaně . "

V tomto ohledu Grangerovou nechápal. Všichni smrtijedi byly zavřeni do Azkabanu nebo zemřeli při střetech s bistrozory. Proč je Grangerová nechce přivést zpět? Z čeho má takový strach? Něco se muselo stát. Něco, co se pokusí zjistit.

Pomalu se vydal také do jídelny. Musel promluvit k sirotkům a jídelna je jediné místo, kde se všichni scházejí, je právě jídelna.
Vešel a ucítil na sobě zvědavé pohledy. Holky se k sobě nakláněly, něco si rychle sdělovaly a hihňaly se. Zato vychovatelky na něj koukaly rádoby svůdnými pohledy. Jen hnědé drahokamy ho nedůvěřivě propalovaly z rohu místnosti. Bude si muset získat její důvěru, aby mohl zjistit, co se jí stalo.

Postavil se do čela místnosti a čekal, dokud se všichni neutiší. Nemusel čekat dlouho.
,,Dobrý den. Jmenuji se Draco Malfoy a jsem novým majitelem a zároveň ředitelem. Koupil jsem tento dům, protože chci být nějakým způsobem prospěšný společnosti. Pokusím se vám tu co nejvíce zpříjemnit život. Předem upozorňuji, že všechny vážné kázeňské prohřešky nezůstanou bez trestu. Během zítřka zde uplatním první změnu. Na společné akce budete rozdělěni do věkových kategorií a na každou kotegorii připadnou 2 vychovatelky. Skupinu od 3-6 let si vezmou na starost paní Grentová a Polkisnová. Od 7-10 let paní Burmingová a Lacká. Od 11-14 let paní Bottsová a Flaviorová. A zbytek, to znamená od 15-18 si  vezme na starost slečna Grangerová a já. Přibližnější informace vyvěsím na nástěnku před sborovnou. Užijte si zbytek dne. " dokončil Draco svůj proslov a i přes všechen hluk, který v síni nastal, zaslechl Hermionino zaúpění.

Tohle byla první část jeho plánu.

...

Postupně se začínáme dostávat k hlavní zápletce...😊

ÚdělKde žijí příběhy. Začni objevovat