51. Kiedy po raz pierwszy zostawiłaś go samego z dzieckiem...

5.9K 317 33
                                    

🌙Sherlock - zapytał czy sobie żartujesz, ale dzielnie to wytrzymał (choć gdy wróciłaś obydwoje spali jak połamani na kanapie i cali ubrudzeni dziecięcym jedzeniem)
🌙 John - przykładnie i fachowo zajął się waszym maleństwem (no może poza bajzlem, który zostawili po zabawie)
🌙 Moriarty - mały dorwał się do Twojej broni, przez co Jim o mało nie umarł (kiedy wróciłaś junior bawił się nabojami do pistoletu)
🌙 Mycroft - wszystko było uwalone w cieście marchewkowym, które Myke postanowił zrobić (oczywiście zakończyło się to kompletną katastrofą)
🌙 Lestrade - prawdopodobnie został wymęczony, a z zeznań świadków (czyt. upierdliwej sąsiadki) wynikło, że nie było łatwo (po Twoim powrocie zobaczyłaś Grega śpiącego na podłodze i juniora bawiącego się jego włosami)

⭐Dean - dzwonił do Ciebie co pięć minut, aż w końcu się wkurzyłaś i wyłączyłaś telefon (oczywiście nie widziałaś w życiu wiekszego burdelu niż wtedy po powrocie)
⭐ Sam - o dziwo wszystko poszło mu gładko i sprawnie (poza prawie spaloną kuchnią, co było skutkiem próby ugotowania obiadu)
⭐ Castiel - były małe komplikacje, ponieważ junior dał mu popalić i Cas nie bardzo wiedział co robić (kiedy wróciłaś obydwaj spali jak zabici)
⭐ Chuck - było dość ciekawie, maleństwo wykazało zdolności fryzjerskie i dopadło Twojego kochanego Boga (kiedy wróciłaś, Chuck był bez brody)
⭐ Lucyfer - dom o mały włos nie poszedł z dymem, ale jakimś cudem wszyscy wyszli z tego cali i zdrowi (oprócz Lucyfera, on chyba dostał depresji)
⭐ Gabriel - junior chyba wdał się w tatusia, bo cały czas stroił mu żarty przez co biedny Gab kilka razy prawie dostał zawału (z resztą Tobie też)
⭐ Crowley - zadzwonił do Ciebie raz z pytaniem czy to normalne, żeby wasz mały demonek chodził po suficie (kiedy wróciłaś na szczęście było już wszystko dobrze)

ˢᵘᵖᵉʳˡᵒᶜᵏ ᵖʳᵉᶠᵉʳᵉⁿᶜʲᵉ ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz