115. Kto przyczynił się do waszego rozstania?

4.3K 236 90
                                    

🌙 Sherlock - Irene i po części Ty. Byłaś o nią zazdrosna, przez co nie widziałaś tego, że Sherlock kocha tylko Ciebie.

🌙 John - Moriarty, który Cię z lekka uwiódł...

🌙 Moriarty - James, upozorował swoją śmierć, długo nie potrafiłaś mu tego wybaczyć.

🌙 Mycroft - Mycroft. Przełożył pracę nad Ciebie.

🌙 Lestrade - Sally, która rozpuściła plotkę o Twojej zdradzie, a Greg w to uwierzył.

⭐ Dean - Dean i jego cholerna zazdrość i nadopiekuńczość.

⭐ Sam - Amelia. Po tym jak Dean utknął w czyśćcu, było między wami i tak kiepsko, a wtedy pojawiła się Amelia i jej "obietnica" normalnego życia.

⭐ Castiel - Gabriel. Archanioł z aniołem walczyli o Twoje względy, a Ty mając tego dość odsunęłaś się od nich obu i zaszyłaś się z dala od nich.

⭐ Chuck - Becky, która się do niego przyczepiła, a Ty mając dość tego, że Chuck to olewa, odeszłaś.

⭐ Lucyfer - Sam. Winchesterowie potrzebowali Cię do powstrzymania apokalipsy, bo tylko Ty mogłaś skrzywdzić Lucyfera. Nie chcąc go ranić, odeszłaś.

⭐ Gabriel - Lucyfer, no bo jakby... No skurwiel go zabił!

⭐ Crowley - Lucyfer, który chciał Cię mieć i starał się tego dokonać każdym możliwym sposobem.

***
Dziękuję za pomysły 💞

Słoik z pomysłami wciąż jest otwarty

A gdyby druga część jednak powstała

Wolelibyście wszystkie historie na nowo czy kontynuację tych?

ˢᵘᵖᵉʳˡᵒᶜᵏ ᵖʳᵉᶠᵉʳᵉⁿᶜʲᵉ ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz