100. Kto nagminnie przeszkadza wam w wieczorach sam na sam?

4.5K 257 44
                                    

🌙 Sherlock - Pani Hudson. Robi to z czystego przypadku, ale według was powinna popracować nad wyczuciem czasu... Albo wy powinniście się przenieść z kuchni do sypialni.

🌙 John - Harry. Podejrzewacie, że ma jakiś cholerny czujnik, bo dzwoni zawsze akurat wtedy.

🌙 Moriarty - Sebastian. Dziwnym trafem zawsze w takich momentach ma do niego wielce ważną sprawę.

🌙 Mycroft - Nikt. Mycroft zadbał o waszą prywatność.

🌙 Lestrade - Sherlock. Dzwoni do Grega w najmniej odpowiednich momentach i każe mu przyjść na Baker, co Cię niemiłosiernie wkurza.

⭐Dean - Sam. Biedny, młodszy Winchester ma najzwyczajniej w świecie pecha i zawsze wróci do motelu kilka minut za wcześnie, albo potrzebuje czegoś z samochodu w złym momencie...

⭐ Sam - Castiel. Anioł nie ma pojęcia o prywatności, dlatego często zjawia się tak po prostu... I często zastaje Cię z Samem w niekomfortowej sytuacji...

⭐ Castiel - Dean. Twój starszy brat bardzo się o Ciebie martwi, dlatego za każdym razem, gdy słyszy "podejrzane" dźwięki, postanawia to sprawdzić, co nie odpowiada ani Tobie ani Castielowi.

⭐ Chuck - Kevin. Nie macie pojęcia jak to robi, ale jednak robi. Częściej niż powinien.

⭐ Lucyfer - Nikt i całe szczęście, bo mogłoby się to źle skończyć.

⭐ Gabriel - Baltazar. Ma chyba jakiś pieprzony nadajnik, bo gdy tylko zaczynacie się całować, pojawia się dosłownie z nikąd i siada między wami.

⭐ Crowley - Rowena. Złe wyczucie czasu.

***
Powodzenia na angielskim!

ˢᵘᵖᵉʳˡᵒᶜᵏ ᵖʳᵉᶠᵉʳᵉⁿᶜʲᵉ ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz