🌙 Sherlock - Rozłożył się na fotelu i wyciągnął nogi. Ty ich nie zauważyłaś i się o nie potknęłaś. W efekcie rozwaliłaś głowę o stół.
🌙 John - To było przy przeprowadzce. Chciał Ci coś podać, ale źle wycelował i i oberwałaś w twarz. Miałaś podbite oko, a John przez trzy godziny Cię przepraszał.
🌙 Moriarty - Upił się i biegał po domu w stroju Spidermana. Kiedy kazałaś mu się ogarnąć, skoczył na Ciebie ze stołu i złamał Ci nogę...
🌙 Mycroft - Chciał zrobić swój słynny krok z parasolką, ale zapomniał, że idziesz za nim. Oberwałaś nią w twarz.
🌙 Lestrade - Opowiadał coś, żywo gestykulując rękami. Nie zauważył, że idziesz i uderzył Cię na tyle mocno, aby złamać Ci nos.
⭐ Dean - Zakradłaś się do motelu, w którym był wraz z Samem. Potrzebowałaś czegoś co mieli, ale nie chciałaś się o to prosić. Dean na Twoje nieszczęście nie spał i zareagował na włamywacza. Potraktował Cię nieco brutalnie, rzucając Cię na ścianę i nieumyślnie łamiąc Ci rękę. Od tego czasu, Ty się nie skradasz, a Dean uważa kogo atakuje.
⭐ Sam - Nie znaliście się jeszcze wtedy, ale byliście na tym samym polowaniu na wendigo. Sam dostrzegł coś między drzewami i pomyślał, że to obiekt jego polowań, dlatego strzelił. To byłaś Ty. Postrzelił Cię w nogę. W ramach rekompensaty zaopiekował się Tobą.
⭐ Castiel - Chciał być gentlemanem jak na filmach i postanowił otworzyć Ci drzwi. Nie zauważył jednak, że jesteś ze złej strony i w efekcie dostałaś nimi w twarz. Anioł przez tydzień chodził za Tobą i Cię przepraszał.
⭐ Chuck - całe szczęście, udało mu się Ciebie nie skrzywdzić.
⭐ Lucyfer - Nie znaliście się wtedy zbyt dobrze. Lucyfer dziwnym trafem zjawiał się w miejscach, w których przebywałaś. Raz, gdy Cię zobaczył, myślał, że jesteś łowcą, dlatego Cię zaatakował. Zabiłby Cię, gdyby nie fakt, że zwyzywałaś go od idiotów. Wtedy zrozumiał, że popełnił błąd i nawet Cię przeprosił.
⭐ Gabriel - Wróciłaś do domu trochę później niż zwykle. Gabriel nie wiedział, że to Ty, myślał, że to anioły go znalazły, dlatego wyleciał na Ciebie ze swoim ostrzem. Skończyło się na kilku zadrapaniach, ale archanioł nie mógł sobie tego wybaczyć.
⭐ Crowley - Crowley uważa na Ciebie jak na jajko, aczkolwiek raz przez przypadek napuścił na Ciebie ogara. Nie odzywałaś się do niego przez miesiąc.
***
Nie wiem czy najpierw opublikować preferencje marvelowskie czy takie z aktorami...
CZYTASZ
ˢᵘᵖᵉʳˡᵒᶜᵏ ᵖʳᵉᶠᵉʳᵉⁿᶜʲᵉ ✔️
RandomMoże być tu mnóstwo błędów i niepoprawności, ale nie wiem czy kiedykolwiek będzie mi się chciało wprowadzić korekty. Pierwsze na wattpadzie imagify i preferencje z postaciami z Sherlocka oraz Supernatural! 🌙 Sherlock 🌙 John 🌙 Moriarty 🌙 Mycrof...