Hava çok sıcaktı. Steve T'Challa ile sohbet ediyordu. Konu Bucky idi. Onu bu gün uyandıracaklardı. Bucky sonunda kafasındaki o şeyden kurtulmuştu. Artık buzda kalmak zorunda değildi. Steve eski zamanları düşündü. Tony ile arkadaş olduğu zamanları. Bu arkadaşlığı kendisi bitirmişti. Belki aradan çekilseydi . Hem Bucky hemde Tony ile arkadaş olabilecekti. Seçim yapmayacaktı. Keşke Tony'e gerçekleri söyleseydi. En azından ondan duymuş olurdu ve biraz sakinleştikden sonra Tony ile Bucky'i yüzleştirebilirdi. Belki Tony ilk başlarda ondan nefret ederdi ama sonra araları hafif düzelebilirdi. "Keşke araya girmeseydim" dedi içinden "Keşke karışmasaydım." T'Challa'nın sesi bu düşüncelerini bozdu. Şimdi Bucky'i uyandırma zamanıydı.
Tony yeni uyanmıştı. Ayağa kalktı ve binayı dolaşmaya başladı. Artık bu rutinden sıkılmıştı. Uyanıyor, Ross'un emirlerine karşı geliyor ve Natasha'nın dışarı çıkmasını engelliyordu. Ama bu gereksizdi. Natasha kendini koruyabilirdi ve saklanabilirdi. Son 1 yıldır dışarı gizlice çıkıyordu. Kimsenin ruhu duymuyordu. Tony ise onu koruduğunu düşünüyordu. Ama işler başka idi. Ross Natasha'nın bulunmamasından sonra Tony'nin onu sakladığından şüpheleniyordu.
Bucky sonunda uyanmıştı. Ancak biraz tuhaftı. Sanki birşeyler hatırlamaya çalışıyor gibiydi. Etrafa ifadesizce bakıyordu. Birini arıyordu. Steve dostunun hafızasının bir kısmının kaybolduğunu ama geri geleceğini biliyordu. Sadece o anıların boşluğunu doldurmaya uğraşmalıydı. Sonra Bucky 'nin birşeyler söylediğini duydu.
S: Ne dedin Bucky birşeye mı ihtiyacın var?
B: Natalia...Tony çok telaşlı idi. Karşısına Natasha'yı almış konuşuyordu.
T: Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirsin! Ya yakalansaydın! Ross peşinde biliyorsun!
N: Korumana ihtiyacım yok.
T: Anlamıyorsun .
N: Neyi anlamıyorum?
T: Dışarı çıkamazsın.
N:Neden Tony ? Neden dışarı çıkamam. Neden bu kadar tedirginsin? Seni bu kadar korkutan şey ne?
T: Çünkü bir arkadaşımı daha kaybedemem! Anlamıyor musun? Biraz daha parçalanmak istemiyorum! Pepper gitti! Bruce gitti! Coulson gitti? Steve... Steve babamın katiline yardım etti!
N: Ne!?
T: Duydun işte! Ona yardıma gitmiştim. Çünkü Barnes'a oyun oynanmıştı. Yardıma ihtiyaçları vardı. Oraya gittim. Barnes'ın babamı öldürdüğünü öğrendim. Steve ise bunu bildiği halde benden sakladı ve kavgada onun yanındaydı. Beni yarı yolda bıraktı.
Steve geri çekilmen gerektiğinde neden geri çekilmezsin ki diye düşündü Natasha. Sonra Tony'nin yanına oturdu. Gerçekten zor günler geçiriyordu. En çok desteğe ihtiyacı olduğu zaman eski arkadaşlarından kalan tek kişi olarak onun yanında olması gerektiği zaman tek derdi dışarı çıkmak hava alıp eski zamanları düşünmekti. Bunu düşününce kendine kızdı. Arkadaşına yardım etmeli idi.
N: Yeniden toplanıcaz merak etme. Şimdi olmasa bile bir gün yine beraber döner yemeye gidicez.
T: Artık bundan emin değilim. Steve bizi parçaladı.
N: Şimdi bunu düşünme siz yine dost olucaksınız. Ama bunun için zaman gerekiyor. Barnes'a gelince ... Onun bunları iradesiyle yaptığını mı düşünüyorsun?
T: Hayır. Ama yinede yaptı.
N: En azından sadece uzak dur. Öldürmeye çalışma. Ross hâlâ peşimizde iken birbirimize her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var. Bunu sende biliyorsun.
T: Konuşmak iyi geldi sağol Romanoff
N: Her zaman. Bu arada Pepper konusunda da...
T: Bana birini mı bulucaksınız ajan Romanoff.
N: Üzülme diyecektim ama galiba eski Stank geri döndü.
Natasha kalkar ve yavaşça gider.
T: Stank ?! Aman Tanrım Rhodey herkese anlattın mı!Steve ,Bucky'i şaşkınlıkla bakıyordu. Ne demişti öyle? Natalia , Natasha'nın eski adı değil miydi? Ama Bucky ve Natasha tam olarak tanışmıyorlardı ki. Bucky onun eski adını nereden bilecekti. Kesin benzerlik diye düşündü. En iyisi sormaktı.
S: Kim?
B: Bilmiyorum bir anda ağızımdan çıktı. Dansa götürdüğüm kızlardan biri herhalde. Ben...bilmiyorum.
Aslında biliyordu. Sadece hatırlamıyordu. 17 yıl önce hafızasından silinen kızı . Diğerlerinden çok daha özel olan kızı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.